نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده دوره نهم مجلس گفت: ماهواره در هر منزلی که وارد شود دشمن بی مرز وارد آن زندگی و خانواده شده است که بساط خانواده و آرامش آن را بر هم می زند، اگر روی اعتقادات مردم کار کنیم می فهمند که ماهواره چه بلای خانمان سوزی است.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۷۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: با اینکه ماهواره از وسایل مشترک است که هم می توان از آن استفاده خوب و هم استفاده بد کرد بعضی از مراجع تقلید خرید و فروش ماهواره را حرام اعلام نموده اند چرا که بیشتر استفاده بد از این وسیله می شود.

وی افزود: ماهواره در هر منزلی که وارد شود دشمن بی مرز وارد آن زندگی و خانواده شده است که بساط خانواده و آرامش آن را بر هم می زند، باید با تولیدکنندگان ماهواره ها برخورد شود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید سطح ایمان مردم را بالا ببریم که خودشان دیگر از ماهواره استفاده نکنند، مردم به مراجع تقلید باور دارند اگر روی اعتقادات مردم کار کنیم می فهمند که ماهواره چه بلای خانمان سوزی است.

کیایی نژاد عنوان کرد: خیلی از طلاق هایی که می بینیم اینقدر هم زیاد شده ریشه اش به ماهواره بر می گردد، باید برنامه های صدا و سیما و رسانه ها بیشتر در مورد آسیب های ماهواره باشد. سریال های تلویزیونی باید ساخته شود و مضرات ماهواره در آنها برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظرات