به همت بسیج اداری و کارگری سپاه بندرعباس از بانوان شاخص حجاب و عفاف آلومینیوم المهدی(عج) و هرمزآل تقدیر شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۹۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، طی مراسمی با حضور فرمانده بسیج اداری و کارگری سپاه بندرعباس، مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه، قائم مقام شرکت آلومینیوم المهدی(عج)، مسؤول امور ایثارگران و همچنین فرمانده پایگاه بسیج این شرکت از دو بانوی کارمند شاخص حجاب و عفاف مجتمع آلومینیوم المهدی(عج) و هرمزآل با اهدای لوح و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.

مسؤول بسیج اداری و کارگری سپاه شهرستان بندرعباس اظهار کرد: این حرکت به منظور نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به‌خصوص در بین قشر کارمند و کارگر صورت گرفت که موجب تشویق و ترغیب دیگر کارمندان و همچنین روی آوردن به حجاب برتر که همان چادر است می‌باشد.

رضا صفامهر با تاکید بر لزوم زندگی به سبک اسلامی، اضافه کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی در بین جامعه و خانواده‌های ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ به اعتقادات جوانان در تلاش است، خاطرنشان ساخت: در تاریخ اسلام، دشمنان همواره اعتقادات و باورهای دینی مسلمانان را نشانه گرفته‌اند و کشف حجاب در دوران رضاخان و ترویج بی‌بند و باری در کشورهای اسلامی نشانه‌های توطئه دشمنان در این امر است.

ارسال نظرات