جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام ندوشن برگزار شد

جلسه استقبال ازشهدای گمنام با حضور جمعی از مسئولین شهرستان وبخش ندوشن در محل حوزه مقاومت امام حسین (ع) ندوشن برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۱۷۳۵۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛ در ابتدای این جلسه سرهنگ فلاح ، فرماندهی سپاه ناحیه میبد ضمن تشکر از حضور تمامی افراد حاضر در جلسه ، به مردم و مسئولین بخش ندوشن جهت میزبانی از شهیدان گمنام تبریک گفت.

فلاح خاطر نشان کرد که تمامی تمهیدات لازم جهت اجرای هر چه بهتر این مراسم با شکوه و معنوی اندیشیده شده است اما از تمامی مسئولین مربوطه و دعوت شده در این جلسه خواهان کمک و همیاری در این زمینه می باشیم.

حجت الاسلام جوادی ، امام جمعه ندوشن در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عزیزان حاضر در جمع ، ابراز خرسندی نمودایشان ضمن تشریح سخنانی در زمینه مقام شهید و اینکه شهیدان بلند مرتبه و در مقام دوستی با خداوند قرار دارند به بیان برنامه زمانی، مسیر و ایستگاههای صلواتی مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام پرداخت.

در ادامه حجت السلام نقیبی اعلام داشت : باید برای این نعمت الهی یعنی نعمت حضور شهدای گمنام در ندوشن که نصیبمان شده شکرگزار خدا باشیم و همه آحاد مردم و مسئولین باید در زمینه تبلیغات و مراسم استقبال از شهدا در مکان های مورد نظر تشریک مساعی داشته باشند.

ارسال نظرات