مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: سه روز پیش انفجاری در خاک ترکیه و روی خط‌آهن این کشور در ۱۵ کیلومتری ایستگاه راه‌آهن کاپی‌‌کوی ترکیه رخ داد که موجب بروز مشکلاتی برای قطار باری ترک‌ها شد، اما خط بلافاصله ترمیم شد و ما واگن‌‌های این قطار را امروز در مرز تحویل می‌گیریم.
کد خبر: ۸۷۱۷۳۸۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، میرحسن موسوی  با بیان اینکه امروز حادثه‌ای در خاک ترکیه مبنی بر حمله به قطار باری ایرانی و یا انفجار چنین قطاری رخ نداده است، توضیح داد: سه روز پیش قطار باری متعلق به کشور ترکیه که لکوموتیو و واگن‌های آن هم متعلق به این کشور بود، در 15 کیلومتری ایستگاه راه‌آهن کاپی‌کوی که ایستگاه راه‌آهن ترکیه در مرز ایران است، دچار حادثه شد.

وی ادامه داد: در واقع به علت انفجار و خرابکاری که روی خط‌آهن در 15 کیلومتری راه‌آهن کاپی‌کوی در خاک ترکیه رخ داده بود، قطار مذکور دچار مشکل شده و لکوموتیو و یک واگن آن از ریل خارج شده بود.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان با بیان اینکه این قطار از ترکیه به ایران می‌آمد، ادامه داد: کشور ترکیه بلافاصله پس از وقوع این اتفاق، خط‌آهن مذکور را ترمیم کرد و امروز هر 17 واگن و قطار مذکور به ایستگاه راه‌آهن کاپی‌کوی وارد شده است.

موسوی با بیان اینکه برخی بارهای این قطار که 17 واگن دارد، ترانزیتی و برخی دیگر مربوط به تجار کشورهای ایران و ترکیه است، گفت: همه واگن‌ها سالم هستند و ما امروز این واگن‌ها را از مرز ترکیه تحویل می‌گیریم.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان اظهار داشت: به لکوموتیو و واگن‌های این قطار خسارتی وارد نشده است و تأکید می‌کنم که حادثه در 15 کیلومتری مرز ایران و در خاک ترکیه رخ داده است.

ارسال نظرات