حجت الاسلام دیباجی در گفتگو با «بسیج»:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خواب زمستانی فرورفته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: وضعیت فرهنگی در سطح جامعه مثل موضوعات حجاب، مقوله سینما و مد و لباس و... وضعیت نابسامانی است و نیاز است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خواب زمستانی بیدار شود.
کد خبر: ۸۷۱۷۳۹۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
حجت الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه مسئله فرهنگی یکی از دغدغه اصلی رهبرانقلاب محسوب می شود، گفت: طبق فرمایش رهبرانقلاب،فرهنگ مانند اکسیژن است که ما با آن تنفس می کنیم و این سخن ایشان، بیانگر اهمیت مقوله فرهنگی در سطح کشور است.

وی تاکید کرد: تقویت پایه های اعتقادی افراد برای مقابله با تهاجم دشمن ضروری است، بنابراین هنرمندان باید با خلق آثار ماندگار و تاثیر گذار نقش خود را در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ایفا کنند.

حجت الاسلام دیباجی ابراز داشت: هجمه های بی امان فرهنگی استکبار جهانی که از طریق شبکه های ماهواره و فضای مجازی زوایای خلوت خانواده ایرانی را درنوردیده و اشاعه بی حیایی را در دستور کار خود قرار داده اند واین مهم وظیفه فعالان عرصه های مختلف هنری به خصوص سینما، تلویزیون، تئاتر و موسیقی را دوچندان کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: عرصه فرهنگ عرصه خطیری است که اگر در آن نشانه ها را در نیابیم دچار تاخیر و تاخر خواهیم شد. تاخیر یک کار آگاهانه است و با عنصر اراده انجام می گیرد اما در تاخر اراده دخیل نیست و ما در حوزه فرهنگی ممکن است با تاخیر و تاخر روبرو شویم و از نشانه ها باز بمانیم که یکی از این نشانه ها توجه به فضای مجازی است.

وی در پایان ضمن انتقاد از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تحقق بخشی به فرهنگ انقلاب اسلامی در سطح جامعه، خاطر نشان کرد: وضعیت فرهنگی در سطح جامعه مثل وضعیت حجاب،مقوله سینما و مد و لباس و... وضعیت نابسامانی است و نیاز است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خواب زمستانی بیدار شود و با چشمانی باز، این مشکلات را برطرف کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار