سردارمسجدی در گفتگو با «بسیج»:

نهادهای فرهنگی چشم خود را به ناهنجاری های حجاب و عفاف بسته اند

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه گفت:وضعیت فرهنگی موجود نشان می دهد که در وزارتخاخانه ها و نهادهای متولی،توجه قابل توصیفی به مقوله حجاب و عفاف نمی کنند و دغدغه مقام معظم رهبری و مردم رها شده است.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۰۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
سردار ابوالفضل مسجدی مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه اجرای قوانین عفاف و حجاب نیازمند عزم جدی مسئولان فرهنگی است، گفت:دولت یازدهم که خود را به عنوان یک دولت دینی معرفی می کند باید برنامه منسجمی برای اجرای قوانین عفاف و حجاب و بهبود وضعیت فرهنگی کشور داشته باشد و تنها به برگزاری همایش و سخنرانی اکتفا نکند.

وی افزود: نیاز است که مدیران فرهنگی از بی تفاوتی ها بیرون بیایند تا وضعیت عفاف و حجاب از این شرایط نابسامان بیرون بیاید.

سردار مسجدی تاکید کرد: مصوباتی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است اگر از سوی دستگاه های متولی، وظایفشان مورد توجه جدی قرار بگیرد بخش قابل توجهی از دغدغه های فرهنگی حل خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز داشت: وضعیت فرهنگی موجود نشان می دهد که در وزارتخاخانه ها و نهادهای متولی مقوله حجاب، توجه قابل توصیفی به مقوله حجاب و عفاف نمی کنند و دغدغه مقام معظم رهبری و مردم رها شده است و نهادهای فرهنگی چشم خود را به ناهنجاری های حجاب و عفاف بسته اند.

وی، حجاب و عفاف را مکمل یکدیگر دانست و افزود: حاصل عفت و پاکدامنی، پوشش ظاهری است و یابه تعبیر زیبای بعضی از بزرگان حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در پایان خاطر نشان کرد: شهدا از مقام بالایی در عرش خدا برخوردار هستند چرا که آن ها دست از وطن و عزیزان خود کشیده اند و در غربت برای حفظ میهن خود و جلوگیری از ورود دشمنان به کشور می جنگند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار