خبرهای داغ:

خیران در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم استان فارس مشارکت کنند

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: امید می‌رود با کمک خیرین و مسئولان در آینده با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی شاهد ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم باشیم.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۱۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
محمد بذرافشان در مراسم ارتقاء نمایندگی کمیته امداد بخش‌های بیرم و جویم از توابع شهرستان لارستان به اداره، یکی از رویکردهای اساسی این نهاد را کم کردن فاصله محرومان با افراد عادی جامعه عنوان کرد.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف ایجاد اداره کمیته امداد در بخش‌ها، افزایش خدمات به مردم در نقاط دوردست در حوزه‌های مختلف اشتغال، فرهنگی، توانمندسازی، تسهیل در امر ازدواج و غیره است.

بذرافشان افزود: با توجه به وجود مشکلات متعدد در زمینه‌های مختلف درمانی، مسکن، ازدواج و غیره، نیازمند مشارکت خیرین در این امور و یاری رسانی به فعالیت‌های کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه در استان فارس بیش از 150 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، تصریح کرد: این عدد معادل هفت درصد جمعیت استان فارس است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر 107 میلیارد تومان در قالب کمک معیشت مستمری به نیازمندان کمک شده است، بیان کرد: در سال 94، مبلغی بیش از 9 میلیارد تومان به امر تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمند کمک رسانی شده است.

بذرافشان با بیان اینکه در حوزه ساخت مسکن محرومان بیش از 5 هزار فعالیت مسکن صورت گرفته است، تصریح کرد: امید می‌رود با کمک خیرین و مسئولان در آینده با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی شاهد ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم باشیم.

وی با اعلام آمادگی کمیته امداد جهت فراهم کردن تخصیص تسهیلات در زمینه ایجاد اشتغال و خودکفائی نیازمندان، گفت: خیرین و نیک اندیشان کمیته امداد در امر مسکن سازی کمیته امداد را یاری کنند.

احمد دری به عنوان سرپرست کمیته امداد بخش جویم و حسن غلامی به عنوان سرپرست کمیته امداد بخش بیرم معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار