خبرهای داغ:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان گفت:بسیج پشتوانه انقلاب است و در تمام صحنه های حساس نظام اسلامی حضوری فعال دارد.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۴۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،مراسم تودیع و معارفه فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان آموزش وپرورش هندیجان پیش از ظهر دوشنبه با حضور فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان ،رییس اداره آموزش پرورش و جمعی از مسؤلان بسیج در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش هندیجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد رشید جعفری در این مراسم اظهار کرد:خط قرمز نظام اسلامی ایران ارزش های و دستاوردها ی انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا و ایثار رزمندگان است.

وی افزود:بیش از ۳هزار نفر  بسیجی دانش آموز در ۳۷واحد در ۴۰مدرسه دخترانه وپسرانه هندیجان عضو و فعالیت دارند.

وی بابیان تودیع و معارفه فرماندهان بسیج برای پیشرفت اهداف انقلاب است گفت:مراسمات تودیع ومعارفه یک امری طبیعی در هر سیستم اداری و ارگانی است که برای توسعه و تقویت در پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی در شرایطی کنونی جامعه است.

جعفری فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان عنوان کرد:از زحمات  بسیجی علیرضا یعقوبی فرمانده قبلی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و همچنین خواهر موسوی مسؤل کانون بسیج فرهنگیان برای تلاش های چند ساله برای پیشبرد اهداف بسیج تقدیر و تشکر می شود و آرزوی موفقیت برای ستوانیکم پاسدار سعید سنگری فرمانده جدید حوزه دانش آموزی و کانون بسیج فرهنگیان را دارم و امیدوارم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری برای اهداف بسیج و نظام اسلامی گام های تأثیر گذارتری برداشته بشود.

وی بااشاره به الگو قرار دادن وصیت نامه های شهدا بیان کرد:شهدا چراغ هدایت هستند و شهدا مسیر سعادت را برای همه ما ها مشخص کرده اند که با الگو برداری  به نسل های چهارم و پنجم از انقلاب با فرهنگ سازی مناسب می بایست انتقال داد.

خبرنگار بسیج در هندیجان محمدرضاشعبانی  




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار