فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص):
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: ۲۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی در لرستان با صرف اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۰۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در نشست مشترک استاندار و نمایندگان استان لرستان اظهار داشت: برای پیشبرد پروژه‌های قرارگاه در لرستان اجازه خودنمایی محدودیت‌ها و موانع را نداده‌ایم.

وی بابیان اینکه برای محرومیت‌زدایی از استان برنامه‌های خوبی داریم، افزود: بیش از پنج هزار نفر در پروژه‌های قرارگاه در استان لرستان مشغول کار هستند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) عنوان کرد: تلاش مدیریت ارشد استان لرستان در پی گیری پروژه‌ها و حل مشکلات آن‌ها تا حصول نتیجه نهایی مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مهم لرستان در شمار پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرارگاه قرارگرفته‌اند، بیان کرد: 294 پروژه محرومیت‌زدایی در لرستان با صرف اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد تومان اجرا و به اتمام رسیده است.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز در این نشست اظهار داشت: قرارگاه خاتم و سردار عبدالهی یک فرصت تاریخی برای شتاب گرفتن موتور محرک توسعه لرستان است.

وی افزود: تمام پروژه‌های قرارگاه خاتم در استان با حجم سرمایه‌گذاری و اشتغال پیش‌بینی‌شده فعال است.

ارسال نظرات