خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:به مناسبت گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در ۵مرداد از اعضای پرتلاش ستاد نماز جمعه هندیجان در شورای اداری تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۱۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان،همایش تجلیل از اعضای ستاد نماز جمعه هندیجان پیش از ظهر دوشنبه با حضور فرماندار ،امام جمعه ،اعضای ستاد نماز جمعه و جمعی از مسؤلان محلی در سالن همایش خلیج فارس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور در این همایش اظهار کرد: اقامه نماز جمعه ها  سنگر فرهنگی برای رشد معنویت وبصیرت افزایی هر فرد نماز گزار در جامعه است.

وی افزود: اولین اولویت در برپایی نماز جمعه جذب و آگاه سازی نوجوانان و جوانان  است .

وی بابیان موضوعات روز دنیا در آگاه سازی مردم گفت:حدود ۱۰۰موضوع علمی وفرهنگی در خطبه های نماز جمعه  هندیجان طی سه سال برای نماز گزاران هندیجان ایراد شده که اکثرا به روز بوده و از رویدادهای کشور و جهان گفته شده است.

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:برگزاری نماز جمعه آثار برکاتی داردکه  شامل تقویت روحیه جمعی،مرکزیت بسیج مردمی،بالارفتن روحیه برادری،همبستگی و اتحاد در بین احاد مردم ،آگاهی از رویدادهاوتقویت پرهیزکاری و وحدت کلمه است.

وی با اشاره به نبود مصلا در هندیجان بیان کرد:برگزاری نماز جمعه ها نیاز به یک مصلا دارد که از مسؤلان مربوطه خواستارم برای ایجاد فضای مصلا در هندیجان همکاری داشته باشند تا  مراسماتی مانند نماز عید فطر راحت تر برای رفاه مردم هندیجان برپا بشود.

در پایان همایش به اعضای ستاد نماز جمعه هندیجان در حضور مسؤلان  لوح تقدیر اهداء شد.


خبرنگار بسیج در هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها