همچنین مراسم رونمایی از جدیدترین اثر این مجموعه از ساعت 17 روز جمعه، اول مردادماه در موسسه کارنامه...
کد خبر: ۸۷۱۷۵۲۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

آلبوم «افسانه‌ی شاعر گمنام»، با صدای محمدعلی سپانلو (شاعر سکولار) در ادامه مجموعه «شعر و صدای شاعر» توسط موسسه هنر نوین منتشر شد.

خبرگزاری کتاب ایران در همین خصوص نوشت :« همچنین مراسم رونمایی از جدیدترین اثر این مجموعه از ساعت 17 روز جمعه، اول مردادماه در موسسه کارنامه برگزار می‌شود. در این جلسه مدیا کاشیگر، مشیت علایی، حافظ موسوی و علی ثباتی درباره شعر زنده‌یاد سپانلو سخن خواهند گفت. کار در بخش بعد با شعرخوانی شهاب مقربین، علی اسداللهی، آرش الله‌وردی، داوود بیات، آتفه چارمحالیان، کتایون ریزخراتی، آیدا عمیدی، بهاره فریس‌آبادی، بنفشه فریس‌آبادی، علی قنبری، فریاد ناصری و مازیار نیستانی ادامه پیدا می‌کند و حضور برای همگان آزاد است.»

سپانلو از نویسندگان و شاعران سکولاری بود که در آبان ماه 1358 برای حمایت رسمی از کاندیداهای 2 سازمان تروریستی «چریک‌های فدایی خلق» و «مجاهدین خلق» (منافقین) در اولین دوره انتخابات مجلس بیانیه نوشت . وی از اعضای اصلی کانون ضدانقلاب و غیرقانونی نویسندگان بود که در خصوص عدم اعتقاد اعضای این کانون به ولایت فقیه گفته بود:« کانون نویسندگان اگر به ولایت فقیه معتقد باشد دیگر وجود نخواهد داشت !!!»همچنین باید یادآور شویم که سپانلو از حاضران کنفرانس ننگین برلین نیز بوده است!
این جلسه در محل موسسه کارنامه واقع در تجریش برگزار شد!

ارسال نظرات