خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی – سیاسی مرزبانی استان گلستان گفت:کلید حل مشکلات اصلی سربازان متاهل در زمان خدمت همسران آنان هستند که با صبر و استقامت همسران خود را همراهی نمایند.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۲۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت الاسلام علی افتابی در جمع سربازان و خانواده آنان گفت : یکی از برترین اعمال برای پسران خدمت مقدس سربازی است. البته اگر در مدت خدمت وی متاهل و دارای فرزند باشد باید مشکلاتی را متحمل شود.

وی افزود : کلید حل مشکلات اصلی سربازان متاهل در زمان خدمت همسران آنان هستند که با صبر و استقامت بی بدیل و بی نظیر می توانند همسران خود را همراهی نمایند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان گلستان ادامه داد : در این مسیر باید پدر و مادر سرباز و والدین همسران آنان این زوجین را همراهی نموده تا اینان بتوانند با کمترین دغدغه و مشکل این مدت را سپری نمایند.

حجت الاسلام آفتابی تصریح کرد : نقش فرماندهان نیز بسیار موثر است و آنان با فراهم کردن بستر مناسب برای این افراد شرایط را سهل تر نموده تا انان با آرامش خاطر بهتری بتوانند برای نظام و اسلام خدمت نمایند.

فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک در این جلسه گفت : به منظور ارج نهادن به سنت حسنه ازدواج و تشویق سربازان مجرد به ازدواج مراسم تجلیل از سربازان متاهل را امروز برگزار کردیم.

علی احمدزاده افزود : در این مراسم 150 نفر از سربازان متاهل به همراه همسر و خانواده هایشان حضور دارند تا خانواده آنان از نزدیک با سختی های خدمت سربازی آشنا شده و همراهی لازم را در این مدت داشته باشند.

وی ادامه داد : در حال حاضر مسن ترین سرباز متاهل ما 38 ساله و دارای 6 فرزند ، 2 داماد و یک نوه است که سه ماه از خدمت سربازی وی باقی مانده است.

احمدزاده اظهار داشت : به منظور ارتقا سطح آموزشی ، فرهنگی کارکنان و خانواده انان و استفاده مطلوب از اوقات فراغت برنامه های متنوعی برای خانواده ها و سربازان و کارکنان تدارک دیدیم.

وی بیان کرد :آموزش قرآن ، هنرهای دستی ، برنامه های ورزشی و فرهنگی از جمعه برنامه هایی است که طی اوقات فراغت برای خانواده کارکنان برگزار می شود. همچنین در جهت سالم سازی تن و روح و روان کارکنان و سربازان نیز برنامه های ورزشی در قالب برگزاری مسابقات به همراه اردوهای آموزشی فرهنگی تفریحی به صورت یک روزه برای این عزیزان برگزار می نمائیم.

احمزاده اضافه کرد : برای تشویق و ترغیب سربازان به امر ازدواج امروز به تمام سربازان متاهل کارت هدیه و به فرزندان خردسال انان بازی های فکری اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها