معاون دفتر موسسات کارآموزی آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:
در راستای مهارت آموزی همه اقشار جامعه باید بخش خصوصی را فعال تر نمود.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۳۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در آیین آغاز به کار جشنواره الگوهای برتر تدریس گفت: در راستای مهارت آموزی همه اقشار جامعه باید بخش خصوصی را فعال تر نمود.

نظام چوبینه افزود: سرمایه‌گذاری در بخش آموزش پایین است و این موضوع باید مورد توجه مسؤولان و بخش خصوصی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در کشور به سادگی از تکنولوژی‌های روز دنیا می‌گذریم، اظهار داشت: این در حالی است که خواه یا ناخواه باید از این فناوری‌ها استفاده کرد.

معاون دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به اینکه تعاملات خوبی در بین دستگاه‌های آموزشی در استان وجود دارد، تصریح کرد: اما این میزان تعامل کافی نیست و باید بر مهارت‌آموزی بیشتر تاکید شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مشکل بخش اشتغال در کشور مربوط به عدم آموزش است، افزود: باید بخش خصوصی را فعال‌تر کرد زیرا در اینصورت است که مشکل اشتغال رفع می‌شود.

معاون دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به اینکه برنامه حمایتی از آموزشگاه‌های آزاد در حال پیگیری است، تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای تعامل خوبی با کانون موسسات کارآموزی کشوری برقرار کرده و همه دستورالعمل‌های آموزشگاه‌های در حال بازنگری است.

چوبینه با اشاره به اینکه بازنگری سن کارآموزان در حال پیگیری است، خاطر نشان ساخت: تلاش می‌شود افراد زیر 12 سال نیز از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات