با حضور وزیر کشور

فاز اول صنایع غذایی گهر دورود افتتاح می شود

مدیر عامل بانک ملی لرستان گفت: فاز اول صنایع غذایی گهر دورود با حضور وزیر کشور افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۳۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، مقدم بیرانوند امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان با جوانان مومن انقلابی و جوان یاوران استان لرستان که با دعوت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان انجام شد، با اشاره به اینکه فاز اول کارخانه صنایع غذایی گهر دورود پنج شنبه با حضور وزیر کشور به بهره برداری می رسد، گفت: در مجموع سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط هلدینگ بانک ملی برای احداث سه فازکارخانه صنایع غذایی گهر لرستان در دورود صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از سه فاز این کارخانه برای هزار نفر شغل ایجاد می شود، افزود: صنایع غذایی گهر لرستان از کارخانه های وابسته به گروه امیر منصور آریا بوده است که سهام آن به طور کامل به علت بدهی به بانک ملی منتقل شده است.

مدیرعامل بانک ملی لرستان گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی بانک ها از بنگاه داری منع شده اند؛ اما با پیگیری هایی که صورت گرفت توانستیم که هلدینگ بانک ملی را برای سرمایه گذاری ئر صنایع غذایی گهر دورود متقاعد کنیم.

مقدم بیرانوند با بیان اینکه صنایه غذایی گهر لرستان برای استان یک برند و افتخار محسوب می شود، تصریح کرد: اگر صنایع غذایی گهر لرستان در دورود به بخش خصوص واگذار می شد بهره برداری از آن دو سال به طول می انجامید؛ اما الان فاز اول این کارخانه ظرف مدت سه ماه آماده بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه صنایع غذایی گهر لرستان افزود: برخی ها می گویند که انتخاب لرستان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی یک تهدید است اما بنده به عنوان یک مدیر اقتصادی این انتخاب را یک فرصت می دانم.

مدیر عامل بانک ملی با بیان اینکه در بین سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی استان کرمان هم از ظرفیت های بالایی و هم از سیاسیون قدرتمندی در سطح ملی برخوردار است، گفت: در جلسه که با حضور استانهایی پایلوت اقتصاد مقاومتی در حضور معاونت اعتباری بانک مرکزی برگزار شد اجرای پنج طرح بزرگ در استانهای پایلوت مطرح شد که پنج طرح نیز مرد تصویب قرار گرفتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار