با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان
مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کوهدشت برگزار شد
کد خبر: ۸۷۱۷۵۴۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در مراسم تودیع و معارفه مسئول نماینگی ناحیه کوهدشت گفت: در دل مومن واقعی عزت و ایمان قوی وجود دارد که این باعث میشود در دل دشمنان ترس به وجود آید ونمونه بارز آن را جنگ سی و سه روزه لبنان دانست .
حجت الاسلام جلیلیان افزود: عزت حزب الله باعث ذلیل شدن و از بین رفتن هیبت دروغین رژیم کودک کش صهیونیستی شد. 
وی با بیان اینکه آنانی که در فتنه 88 از اصل ولایت فقیه دور شدند در حماسه بزرگ 9 دی مردم حکم زبونی آنان را صادر کردندگفت:  رئیس جمهوری که با رفتاری قهر گونه خود را خانه نشین می کند و از مطیع بودن از اصل رهبری سر باز میزند محبوبیت خود را از دست می دهد.

در ادامه جمعه کوهدش به نقش بزرگ حضرت امام(ره) در نجات دادن این امت اسلامی از بند طاغوتیان اشره کرد و گفت:  حضرت آقا  ادامه دهنده راه نورانی امام راحل هستند.
حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی  افزود:سپاه پاسداران نهادی انقلابی و بی بدیل است که باعث بیداری مردم شده است.
امام جمعه کوهدشت گفت: حفظ انقلاب  از ایجاد انقلاب مهمتر است که سپاه  این وظیفه خطیر رابه عهده دارد.
وی سپاه را بازوی ولایت دانست و به  تبیین نقش جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره کرد  و گفت:سپاه خط مقدم جبهه جنگ عقیدتی ,فرهنگی .
حجت الاسلام طهماسبی در پایان  از زحمات حاج آقا پاکدامن مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهدشت تشکر کرد و به حاج آقا نوری نیا مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهدشت خوش آمد گفت.
در پایان مراسم احکام مسئولیت قرائت شد.
ارسال نظرات