سردار شعبانی در یادواره عملیات مرصاد استان سمنان در کرمانشاه؛

حماسه سازان مرصاد اقتدار ملت ایران را اثبات کردند

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه حماسه سازان عملیات مرصاد اقتدار ملت ایران را به اثبات رساندند، گفت: حماقت منافقان آنها را در کمینگاه مرصاد به دام انداخت.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۶۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج استان سمنان، سردار محمد شعبانی در یادواره حماسه سازان غرور آفرین مرصاد که به میزبانی استان سمنان در یادمان مرصاد در کرمانشاه با تشکر از زائران و حاضران و حماسه سازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که به پاس قدردانی از حماسه سازان مرصاد در این یادواره شرکت کرده اند، اظهار داشت: اصولا رهبران بزرگ هیچ و قت از حرفشان بر نمی گردند و می خواهند قهرمان بمیرند همچون هیتلر؛ اما آفرین بر حضرت امام خمینی(ره) که با همه فرق داشت و گفت جنگ باید تا آخرین گلوله ادامه یابد؛ اما وقتی ایشان دید که جنگ شکلی ناجوانمردانه یافته است گفت مردم من آبروی خود را با خدا معامله کردم.

وی با اشاره به اینکه منافقان در عملیاتی تحت عنوان فروغ جاویدان تنها هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: منافقان تصمیم گرفتند در 5 مرداد سال 67 با این عملیات شهرهای اسلام آباد، کرند و کرمانشاه را به تصرف خود در آورند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: عراق به تصور اینکه حال که قرار است در پشت میز مذاکره بنشیند نیروهایش باید در اهواز قدم بزنند و به این دلیل که ایران ضعیف شده است و می خواست دوباره در جنوب کشور مستقر شود و به عبارتی از موضع قدرت امتیاز بگیرد؛ بنابراین بنابراین بعد از قبول قطعنامه از طرف جمهوری اسلامی ایران، صدام برخلاف قطعنامه به ایران حمله کرد و تنها چهار روز از پذيرش قطعنامه 598 از طرف ايران گذشته بود، كه ارتش عراق حمله اش به ايران را از جبهه كوشك و شملچه شروع كرد.

سردار شعبانی گفت: رزمندگان اسلام در منطقه چارزبر 12 خاکریز زدند و در یک طرف خاکریز منافقان ایرانی و در طرف دیگر مجاهدان و رزمندگان اسلام و این تقابل واقعی جبهه حق و باطل بود.

وی با گرامیداشت یاد شهدایی همچون صیاد شیرازی و رزمندگان و فرماندهانی همچون سردار فضلی، احمدی مقدم، محسن رضایی و ... بیان داشت: در این حماسه من از نزدیک شاهد این واقعیت بودم که خداوند دشمنان را در حماقت قرار داده است و همین حماقت منافقان و دشمنان کوردل بود که منجر به شکست مفتضحانه اشان شد و عمليات فروغ جاويدان كه با هدف تصرف 33 ساعته تهران راه افتاده بودند ، در كمتر از يك هفته و طي عمليات مرصاد به طور كامل شكست خورد.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، امسال بازخوانی عملیات مرصاد را با عنوان بزرگداشت حماسه‌سازان غرورآفرین مرصاد در منطقه چارزبر کرمانشاه با اعزام بیش از 2 هزار نفر از زائران استان سمنان  به همراه راویان، رزمندگان، ایثارگران، خانواده معظم شهدای عملیات مرصاد برگزار کرد.

استان سمنان 67 شهید را در عملیات مرصاد تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار