خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: طرح ویزیت رایگان عشایر ییلاق های سهند به همت بسيج جامعه پزشكي و بسیج دانشجويي مراغه در مراتع سهند این شهرستان به مدت یک روز اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۰۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

مسئول بسیج دانشجویی مراغه در حاشیه اجرای این طرح و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: در این طرح فرهنگی و اجتماعی، گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی با همکاری بسیج جامعه پزشکی این شهرستان به صورت رایگان، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

محمدرضا خاکی افزود: اجرای طرح ویزیت رایگان عشایر در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم و فاقد دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی به ویژه توسط جهادگران و دانشجویان بسیجی این شهرستان صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در این طرح،يك گروه پزشكي شامل پزشك عمومي، ماما، پرستار و كارشناس بهداشت به خانواده هاي عشاير خدمات پزشكي و دارويي رايگان ارايه می دهند.

خاکی با اشاره به سایر اقدامات جهادی در قالب این طرح خاطرنشان کرد: در اين طرح جهادي همچنين يك نفر دامپزشك دام هاي عشاير را معاينه و براي 200 راس گوسفند واكسن تزريق كرد.

وی ادامه داد: از ابتداي سال جاری،بسيج جامعه پزشكي و بسیج دانشجويي در قالب پنج مرحله طرح های درمانی در محلات محروم شهر، روستا ها و مناطق عشايري علاوه از دام ها براي بيش از 500 نفر خدمات پزشكي رايگان ارائه كرده اند.

ارسال نظرات