با حضور عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم؛

یادواره شهدای کوی صنعتی و شهدای مدافع حرم اراک برگزار شد

نخستین یادواره شهدای کوی صنعتی و شهدای مدافع حرم اراک به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) حوزه مقاومت بدر سپاه ناحیه اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۱۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یادواره شهدای کوی صنعتی و مدافعان حرم کلان شهر اراک امروز با حضور سردار "علیزاده" عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم در فرهنگسرای شهرداری اراک برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا سخنرانی و اجرای برنامه‌های کلیشه‌ای نیست، ما با اجرای این مراسم در وهله اول قصد داریم خودمان دچار فراموشی نشویم و هم در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نوجوانان هر نسل با شهدای محل زندگی خود قدمی برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: تعداد شهدای کوی صنعتی اراک 57 شهید والامقام است که در راه دفاع از انقلاب و اسلام به مقام شهادت رسیدند و اولین یادوراه شهدای این کوی بود که به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) حوزه بسیج شهدای بدر برگزار شد.

پاسدار رضایی در ادامه گفت: این مراسم با همت بسیجیان از سه ماه پیش برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای اجرای آن صورت گرفت، خوشبختانه این مراسم‌ها همواره با استقبال خوب نوجوانان و جوانان همراه بوده و ما امیدواریم با جذابیت بخشیدن به این مراسم رشادت‌های شهدا را برای همیشه زنده نگه داریم.

وی افزود: این یادواره با مداحی مسعود پیرایش از مداحان خوب استان برگزار شد و از خانواده شهدای مدافع حرم نیز در این رماسم تجلیل و قدرادانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار