خبرهای داغ:
دوره آموزش عرضی ارکان گردان های بیت المقدس و کوثر ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم با حضور معاون عملیات سپاه استان در سالن اجتماعات حوزه شهید قربانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۱۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رفیعی معاون عملیات لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی در دوره آموزش عرضی ارکان گردان های الی بیت المقدس و کوثر ناحیه امام حسین(ع) گفت: امروزه دشمنان با شعار نه غزه نه لبنان و با هدف نابودی انقلاب، عمق استراتژی انقلاب اسلامی را نشانه رفته اند.

وی افزود: در سال های گذشته در شمال غرب ایران ضد انقلاب را علیه ما مستقر کردند ولی تو دهنی محکمی از ما خوردند لذا امروز متوسل به گروه تروریستی داعش شده اند.

رفیعی ادامه داد: امروز مبانی انقلاب اسلامی تا نیجریه توسط شیخ زکزاکی و تا افغانستان و پاکستان، یمن، هند، عراق و سوریه در حال گسترش است.

معاون عملیات لشکر 17 با تاکید بر اینکه استکبار ستیزی، حفظ استقلال کشور، کرامت بخشی به انسان، دفاع از مظلوم، پیشرفت همه جانبه و... از مبانی انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: دعوای ایران و آمریکا، دعوای اسلام و کفر است و بنا به فرموده امام عزیز، تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

وی امتیازات شهدای مدافع حرم را برشمرد و گفت: این شهدا از زن و فرزند و زندگی خود گذشند در غربت و داطلبانه با خون خود به دفاع از حریم اهل بیت(ع) شتافتند.

مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در این دوره آموزشی گفت: یکی از دلایل سرکشی و وحشی گری مسئولان عربستان، داشتن منابع مالی زیاد است و کار به جایی رسیده که جزیره می خرند.

وی با بیان اینکه آنها دچار توهم شده و بیش از یک سال است که مردم یمن را به خاک و خون می کشند، افزود: مدل کشتار آل سعود از هیتلر هم هولناک تر است زیرا هیتلر در کشتار خود ابتدا به مراکز نظامی حمله میکرد ولی آل سعود با حمله به محل تجمع مردم کوچه و بازار، روی هیتلر و امثال وی را سفید کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با اشاره به کودتای اخیر ترکیه گفت: عامل شکست کودتا حضور به موقع و موثر مردم در صحنه بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه جریان های اسلامی شکل گرفته در منطقه از برکت و عظمت جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان ساخت: منافقان در ابتدای انقلاب چه بسیار از مردم متدین ما را در خیابان ها ترور کردند و ما امروز به جایی رسیده ایم که دنیا در آتش تروریست می سوزد ولی ایران اسلامی در آرامش است.

مختاران گفت: حسنی مبارک و صدام، امروز کجا هستند؛ دست انتقام خدا در حال انتقام گیری از ظالمان است؛ در گذشته نسل ها طول می کشید تا ظالمی سر نگون شود ولی امروز شاهد سرنگونی طاغوت در یک نسل هستیم.
وی با بیان فراز و نشیب پیشرفت های انقلاب اسلامی گفت: آسیب های اجتماعی، بسیاری از فرصت ها را از بین می برد و آسیب های اعتقادی امروز گریبان گیر نوجوانان و جوانان شده است و امروز یکی از وظایف ما تبیین ارزش ها و ارتقاء بصیرت در جوانان است.

علیرضا ظهرابی معاون عملیات سپاه استان قم نیز در سخنانی، اهمیت نیروی مقاومت بسیج و اهمیت برگزاری دوره های عرضی گردان ها را مورد توجه قرار داد.
در این دوره یک روزه فرماندهان و ارکان گردان های ناحیه امام حسین(ع)، آموزش های تخصصی چون اغتشاشات و ضد اغتشاشات، جهت یابی با قطب نما و نقشه خوانی جنگ نرم و.... را گذراندند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها