ستاد اربعین استان تشکیل جلسه داد

ستاد اربعین استان به ریاست مهندس انصاری استاندار زنجان و با حضور آیت ا.. خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۲۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ستاد اربعین استان به ریاست مهندس انصاری استاندار زنجان و با حضور آیت ا.. خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تشکیل جلسه داد.

گفتنی است، در این جلسه استاندار زنجان با اشاره به استقرار موکب زنجانی ها در نجف اشرف گفت: کلیه امکانات مستقر در موکب استان در نجف اشرف برای خدمت به همه زائران امام حسین (ع)میباشد.

مهندس انصاری بر جلب مشارکتهای مردمی تأکید نمود و افزود: باید برای استفاده از ظرفیت های مردمی در بخش امکانات، اسکان و تغذیه از هم اکنون برنامه ریزی های لازم انجام و کمیته های مربوطه شکل گیرد.

وی بر فعال شدن، کمیته های شهرستانی تأکید داشت و اظهار داشت: امسال کمیته های اعزام، اسکان و تغذیه در شهرستانهای استان شکل خواهد گرفت.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای اعزام هیأتی و کاروانی در اربعین حسینی سازماندهی دقیق و مطلوب اعزام زائران را خواستار شد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم مدیریت جامع و یکپارچه خدمات تأکید نمود و گفت: با توجه به امکانات محدود جاده های کشور باید اطلاع رسانی لازم به زائران برای جلوگیری از ازدحام در هنگام خروج از کربلا ارائه شود.

آیت... خاتمی افزود: در حوزه مباحث فرهنگی و فکر در این ایام خلاء احساس می شود که باید برنامه ریزی های لازم برای جبران این نقیصه صورت پذیرد.

ارسال نظرات