همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی:
به مناسبت فرارسیدن 5 مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین از 6 نفر ازفعالین اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان بهاباد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۵۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد،حجت الاسلام دهقانی در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامی داشت اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی اظهارداشت: نماز جمعه مانع اثرگذاری دشمن به مردم و عامل خدمت به آگاهی مردم است.

وی افزود: استفاده از نیروهای جوان و خوش فکر و فعال و دارای برنامه در ستادهای نمازجمعه می تواند به پربارتر شدن برنامه ها کمک کند.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد : این تعداد در امربرگزاری نمازجمعه ایاب و ذهاب نمازگزاران تبلیغات و اطلاع رسانی فعالیت می کردند.

دهقانی به را ه ورود و جذب جوانان در نماز جمعه اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین و مؤثرترین راه جذب جوانان به معنویت و مسجد تبلیغ دین در نماز جمعه است.

امام جمعه بهاباد با قدردانی از مردم ، مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان گفت: نماز جمعه به لحاظ اهمیت و جایگاه آن در تقویت باورهای اعتقادی به عنوان یک فریضه مهم و ابزارهای فرهنگی در جامعه اسلامی باید پیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .

در پایان با اهدای لوح نقدیر و هدایایی از سوی امام جمعه فعالین ستا د نماز جمعه شهرستان بهاباد تجلیل و از زحمات آنان قدردانی شد.


ارسال نظرات