به همت پایگاه شهید حاج حسین ادبیان استان کرمانشاه برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان

پایگاه شهید سرلشگر حاج حسین ادبیان استان کرمانشاه با همکاری کانون فرهنگی و تبلیغی مدافعین اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی با موضوع کتاب قصه های پندآموز و داستان های کوتاه برای کودکان و نوجوانان نموده است.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۶۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  به نقل از ناحیه مقاومت حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، در راستای افزایش برنامه های فرهنگی، کانون فرهنگی و تبلیغی مدافعین به تازگی در پایگاه شهید سرلشگر حاج حسین ادبیان (استان کرمانشاه) افتتاح شد و مقرر شد تا برنامه های ویژه فرهنگی از سوی این کانون برای نوجوانان و جوانان طراحی و به اجرا شود از این رو کانون مدافعین در اولین فعالیت خود، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی با موضوع کتاب گ قصه های پندآموز و داستان های کوتاه" برای کودکان و نوجوانان نموده است .

 هدف از برگزاری این مسابقه افزایش انگیزه و علاقه کودکان و جوانان به کتاب وکتاب خوانی و تلاش برای افزایش سرانه مطالعه در بین بسیجیان کودک و نوجوان درحوزه استحفاظی پایگاه شهید سرلشگر حاج حسین ادبیان است.

 لازم به ذکر است : این مجموعه در نظر دارد ، مسابقات فرهنگی و آموزشی را هر ماه در بین نوجوانان برگزار نموده و به نفرات برتر جوایزی ازکتب منتخب اهدا نماید.

 

تصاویر در ادامه ....

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار