با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان:

اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی در اصلاندوز آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز از آغاز اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی در مدارس این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۹۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، با حضور فرمانده و مسئول دفنر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،معاون آموزش و پرورش اصلاندوز و جمعی از کارکنان سپاه ،فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی، اردوهای طرح های سازندگی هجرت 3با همکاری بسیج سازندگی،دانش آموزی سپاه و آموزش و پرورش اصلاندوز در دبیرستان شهید بهشتی آغاز شد.

"محرم بنیادی" فرمانده سپاه ناحیه عشایری در مراسم افتتاح این اردو هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زداییدانست و اظهار کرد: در این طرحدانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدرسه و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدرسه شهید بهشتی خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری ،با اشاره به برگزاری طرح هجرت در سالیان گذشته از آمادگی کامل ناحیه مقاومت بسیج عشایری برای اجرای هر چه بهتر طرح هجرت 3 با همکاری آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد.

وی افزود:اردوی طرح هجرت 3 بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترغیب دانش آموزان به کار و تلاش و پرکردن اوقات فراغت در تابستان طراحی شده است.

"حجت الاسلام سردارپور" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش آموزان گفت:اجرای این طرح های سازندگی می تواند در ایجاد و بهبود امکانات فرهنگی و آموزشی و کسب مهارتهای حرفه ای با بهره گیری از خلاقیت و تلاش خود دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید در سالم سازی مدرسه تلاش کنند افزود:امیدواریم شرکت کنندگان در این اردو با دقت و تلاش بیشتر ،فضای مدرسه را برای استفاده دانش آموزان و معلمان شاداب و آماده سازند.

این مسئول گفت:غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با حرفه آموزی و ایجاد همدلی و صمیمیت و حضور آنها در محیط مدرسه برای سازندگی فضای آموزشی در اولویت برنامه های این طرح قرار دارد.

ارسال نظرات