در جلسه شواری برنامه ریزی شهرستان کوثر چه گذشت؟

فرماندار کوثر گفت: هر یک از مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی با تلاش شبانه روزی در راستای توسعه و سازندگی این شهرستان در جهت اجرا و بهره برداری از پروژه ها و طرحهای عمرانی و… گامهای جدی و اساسی بردارند.
کد خبر: ۸۷۱۷۷۱۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، علیرضاعلیپوردر این جلسه با بیان اینکه تصمیمات کمیته برنامه ریزی نقش مؤثر و تعیین کننده ای در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های کلان شهرستان در بخشهای مختلف ایفا می کند، افزود: همه مسئولان دستگاههای شهرستان با هم اندیشی و تشریک مساعی، ضمن ایجاد پویایی، تحرک و افزایش کارایی و بازدهی در حوزه مدیریت خود، با ارائه ابتکارات و ایده های نو به رشد و توسعه شهرستان در بخشهای مختلف کمک کنند.

وی بیان کرد: اولویت شهرستان به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام قرار بوده و پروژه های فعال در حال انجام نیز مورد بررسی و پشتیبانی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مسئولین اجرایی باید توان خود را برای جذب منابع مالی تخصیص یافته با جدیت پیگیری نمایند گفت: همه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با اولویت بندی و حساسیت، پیش بینی های لازم را در جهت ارائه طرح های خود انجام دهند.

علیپور با تأکید بر اینکه پروژه های نیمه تمام در اولویت شهرستان است، افزود: هر یک از مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی با تلاش شبانه روزیدر راستای توسعه و سازندگی این شهرستان در جهت اجرا و بهره برداری از پروژه ها و طرحهای عمرانی و… گامهای جدی و اساسی بردارند.

وی با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان کوثر، چهره شهرستان را در حوزه عمران شهری و روستایی دگرگون کرده ، اظهارامیدواری کرد: با تلاش و همکاری مسوولان شهرستان و استان در جهت رفاه آسایش مردم و نیز عمران و آبادانی شهرستان گام های بلندی برداشته شود.

گفتنی است در این جلسه لیست توزیع پیشنهادی اعتبارات تملک دارایی شهرستان و پروژه های هر دستگاه اجرایی اعلام شد و در پایان هر یک از رؤسای ادارات پیشنهادات خود را در این زمینه اعلام کردند.

ارسال نظرات