خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه دامغان خبر داد:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه دامغان گفت: در حال حاضر طرح جوانه های صالحین در 45 پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان دامغان در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۷۱۷۷۷۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

حجت الاسلام مهدی سفیدیان در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با موضوع طرح جوانه های صالحین اظهار داشت: با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس و ضرورت استفاده مطلوب از اوقات فراغت نوجوانان، متولیان امر اجرای طرح جوانه های صالحین را در دستور کار قرار دادند و این برنامه جهت اجرا به پایگاه های منتخب خواهران و برادران شهرستان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اثرات مطلوب این طرح در بهره برداری از اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی، افزود: این طرح دو هدف اصلی دارد؛ نخست، پویایی، شور و نشاط هرچه بیشتر اعضای حلقه های صالحین در اوقات فراغت فصل تابستان و هدف دوم کمک به جذب نوجوانان و جوانان به پایگاه های بسیج و تشکیل حلقه های جدید صالحین است.

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه دامغان اضافه کرد: این طرح امسال با شعار محوری " نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی " از 17 خرداد در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دامغان آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه می یابد.

حجت الاسلام سفیدیان یادآور شد: در حال حاضر طرح جوانه های صالحین در 45 پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان دامغان با برنامه های متنوع آموزشی، تربیتی، ورزشی و فرهنگی جهت غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان در حال اجرا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها