خبرهای داغ:
امام جمعه ضیاءآباد اذعان کرد: تمام پیشرفت های ایران مدیون عزتمندی انقلاب اسلامی است اما با این وجود کشور ما نیاز به ذهن فعال جوانان عزیز دارد تا با اختراعات و اکتشافتا به پیشرفت انقلاب اسلامی کمک نمایید و در آینده مدیران لایق نظام و یاور ولایت باشند.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۰۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛حجت الاسلام جعفری امام جمعه ضیاء آباد به همراه مسئولین آموزش پرورش شهرستان تاکستان و نواحی تابعه در دوره یاوران ولایت دانش آموزی استان قزوین که در مجتمع فرهنگی تفریحی ابوذر همدان برگزار میگردد شرکت نمودند.

 جعفری در حاشیه این بازید بیان کرد: در این دوره ها بسیجی باید یاد بگیرد که چگونه بصیرت خود را افزایش دهد تا مسائل مهم کشورش را درک کند و با تهدیدات مقابله نماید و یکی از این بصیرت ها شناخت مسائل سیاسی کشور و جهان است.

وی خطاب به جمع 140 نفری فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی مدارس یاد آور شد: تمام زحمات شهداء را علی الخصوص شهدای هسته ای را در جا تقدیم برجام کردیم و تنها حسنی که توافق برجام داشت این بود که پرونده ایران را از شورای امنیت که طبق بند 7 منشور سازمان ملل ایران تهدیدی برای جهان بود با تعطیل کردن تمام تاسیسات هسته ای مختومه کرد.

امام جمعه ضیاء آباد تصریح کرد: انقلاب ما پویا و زنده است که با ساخت موشک های دور برد لرزه بر تن دشمنان انداخته است.

 این مسئول متذکر شد: تمام این پیشرفت ها مدیون عزتمندی انقلاب اسلامی است اما با این وجود کشور ما نیاز به ذهن فعال جوانان عزیز دارد تا با اختراعات و اکتشافتا به پیشرفت انقلاب اسلامی کمک نمایید و در آینده مدیران لایق نظام و یاور ولایت باشند.

 جعفری عنوان کرد: دشمن تلاش دارد در سه قشر از جامعه ما  ورود پیدا کند و به نظام اسلامی ضربه وارد نماید که یکی از آنها فرهنگیان کشور ما هستند و دیگری قشر کارگر و قشر دانشجوی جامعه ما هستند که برای این سه مورد بسیار هم هزینه کرده اند تا بتوانند این اقشار مهم جامعه را علیه نظام و ولایت به پا دارند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها