مدیر عامل شرکت گل گهر سیرجان گفت : این شرکت با تولید بیش از 5 میلیون و 301 هزار و 449 تن گندله در سال 94 بالاترین سهم تولید گندله را در میان شرکت های معدنی در کل کشور کسب کرد. ...
کد خبر: ۸۷۱۷۸۱۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهراعلام کرد : تولید تجمیعی شرکت در سال ۹۴ برابر با ۱۶٫۲ میلیون تن بود که پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به ۲۱٫۴میلیون تن افزایش یابد.
ناصر تقی زاده  در ادامه گفت: با مواجه شدن بحران در خصوص کاهش قیمت جهانی فولاد و سنگ آهن در سال گذشته، این شرکت حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی، افزایش بهره وری ، نگاه به بازار و کاهش هزینه ها را به طور جدی در برنامه های خود را  اجرایی کرد.
وی تصریح کرد: در سال ۹۴  با وجود کاهش قابل توجه در قیمت های جهانی محصولات شرکت و مشکلات نقدینگی حاصل از این رخداد، با افزایش تولید، کاهش و مدیریت بهینه هزینه ها و بالابردن راندمان تولید و  بهره وری ضمن کسب رکوردی تازه در تولید محصولات نهایی شرکت، پیشرفت های بسیار مطلوبی  نیز در پروژه های پایه ای مجموعه گل گهر را بدست آوردیم.
تقی زاده اذعان کرد : از پیشرفت های  قابل ذکر شرکت ، می توان به راه اندازی خطوط ۵ و ۶ کنسانتره گل گهر با ظرفیت چهار میلیون تن ، ۹۵ درصد پیشرفت کارخانه گندله سازی شماره ۲ با ظرفیت ۵ میلیون تن ، راه اندازی خط تولید کنسانتره گهر زمین ، راه اندازی دو کارخانه فولادسازی شرکت های جهان فولاد سیرجان ، توسعه آهن و فولاد گل گهر اشاره کرد.
وی در خصوص طرح ها در حال ساخت گل گهر  نیز گفت : راه اندازی طرح ۵۰۰ هزار تن نورد جهان فولاد سیرجان،  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت در نیروگاه ۳۲۰ مگاواتی و همچنین اجرای طرح خط انتقال آب از سیرجان به کارخانه از دیگر پیشرفت های شرکت معدنی گل گهر محسوب می شود.
مدیر عامل گل گهر  با بیان موفقیت های این شرکت در سال گذشته و کسب رتبه نخست در تولید گندله و کنسانتره گفت: این شرکت با تولید ۱۰ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۴۵۲ تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۵۷ هزار و ۶۴۸ تن سنگ آهن دانه بندی شده، حدود ۳۱ درصد کل تولید سنگ آهن بازار داخلی کشور در سال ۹۴ را به خود اختصاص داد.
وی در پایان خاطر نشان کرد : شرکت گل گهر همچنین با تولید بیش از ۵ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۴۴۹ تن گندله در سال ۹۴ بالاترین سهم تولید گندله را در میان شرکت های معدنی کسب کرد.
انتهای پیام /

ارسال نظرات