خبرهای داغ:
گزارش تصویری/1

مراسم استقبال از دو شهید دوران دفاع مقدس در بیرجند

صبح امروز با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس مراسم استقبال از دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در فرودگاه بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۷۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
صبح امروز با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس مراسم استقبال از دو شهید تازه تفحس شده دوران دفاع مقدس در فرودگاه بیرجند برگزار شد.
 
شهید گمنام 16 ساله که کوچکترین شهید استان است ، سال 1365 در عملیات کربلای چهار در جزیره ام الرصاص به شهادت رسیده است.
 
شهید محمد دهقانی که از شهدای دفاع مقدس و تازه شناسایی شده است، گفته شده از شهرستان سربیشه است. خانواده این شهید در فرودگاه بیرجند حضور داشتند.

 پیکر مطهر شهید گمنام بعد از استقبال به معراج شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منتقل شد و پس از آن، پیکر مطهر این شهید گمنام در طول چهار روز به شهرستان‌های بیرجند، درح، سربیشه و قاین منتقل خواهد شد تا مردم با او وداع کنند.

 
پیکر مطهر شهید گمنام روز شنبه 9 مردادماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در شهرستان بیرجند تشییع و مراسم عزاداری و وداع با پیکر مطهر این شهید ساعت هشت صبح در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام محله سجادشهر برگزار خواهد شد و پس از آن در ساعت 10 صبح پیکر مطهر این شهید تشییع و در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.
 
 براساس اعلام مسوولان، با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری و سازمان اتوبوسرانی استان سرویس ایاب و ذهاب مردم شهیدپرور برای حضور در این مراسم مهیا خواهد شد.
 
سرهنگ شجاع فرمانده و دیگر معاونان و مسوولان نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان‌جنوبی، حسینی معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی، سرهنگ قاسمی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معاون هماهنگ کننده سپاه استان و ناصری فرماندار بیرجند در مراسم استقبال از شهیدان حضور داشتند.

خراسان جنوبی دارای 114 شهید گمنام است که با خاکسپاری این شهید گمنام، استان دارای 115 شهید گمنام در 42 نقطه می‌شود.
 
 
عکاس: محمدرضا رحمانی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار