گودرزی اظهار داشت: جریان دانشجو چشم بیدار ملت است و دولت که شعار رفع تحریم با برجام را داده است امروز باید به ملت بگوید چه گشایش اقتصادی بوجود آمد ؟
کد خبر: ۸۷۱۷۸۷۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی عصر دوشنبه در جمع دانشجویان دوره تشکیلاتی خط امام دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد گفت: دانشجویان ما در راستای مطالبه گری باید مطالبات خود را در مورد برجام که همان شعارهای ادعایی دولت است مطرح کنند.

 
وی افزود: قرار بود بعد از توافق نامه و امضای برجام، تحریم ها برداشته شود و قرار بود هر روز گشایش تازه ای ایجاد شود پس چه شد ؟

گودرزی اظهار داشت: جریان دانشجو چشم بیدار ملت است و دولت که شعار رفع تحریم با برجام را داده است امروز باید به ملت بگوید چه گشایش اقتصادی بوجود آمد ؟

مسول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دشمن امروز در صدد تاثیرگذاری بر طبقه متوسط شهری است بدون آنکه امتیاز اقتصادی بدهد، تصریح کرد:این جریان دانشجویی است که باید گفتمان سازی کند، سطح جریان دانشجویی دعوا برسر کاندیداهای احتمالی نیست، بلکه تعریف صحنه و راه اندازی گفتمان است .

وی در ادامه با طرح موضوع مطالبه گری از مسئولان گفت: با نقد منصفانه دولت ها، باید بایدها و نباید های یک دولت انقلابی را بررسی و تبیین کنیم.

گودرزی با گریزی بر فیش های حقوقی نجومی افزود: گستاخی دارندگان فیش های نجومی به اوج رسیده است، در جامعه اسلامی با چه مجوزی دست به این غارت بزرگ زده می شود که آن را فیش حقوقی و حق قانونی خود می دانند؟ این کار دزدی و غارت بیت المال است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد:ما برای شکممان قیام نکردیم اما قرار هم نبود عده ای از گرسنگی بنالند و عده ای فقط دست به غارت بزنند.

وی با انتقاد از وضعیت فرهنگی جامعه عنوان داشت:جریان غیر انقلابی با مدل های توسعه غلط خود گستاخانه جریان انقلابی را متهم می کند ، این چه توسعه ای است که هر روز آمار طلاق در جامعه رو به افزایش است؟دانشگاه، بانک و نفت از ابتدای انقلاب تا امروز دست چه کسی بوده است؟مگر نه اینکه بابک زنجانی و امثال او مولود تفکر جریان غیرانقلابی همچون کرباسچی ها است؟ امروز گستاخانه جریان انقلابی را متهم می سازند.در حالی که هرجا اعم از هوافضا، هسته ای، موشکی و ... پیشرفت کرده ایم ردپای نگاه انقلابی دیده می شود نه غیر انقلابی ؟

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد:چرا توانستیم صنعت هسته ای را به اوج برسانیم اما انبوه کالاهای ساده مصرفی را وارد می کنیم؟کدام کشور اندازه ما مصرف چادر دارد؟چرا هنوز آن را وارد می کنیم؟چرا طرح ریجستری موبایل انجام نمی شود ؟نکند قصه انحصار واردات آقازاده ها مطرح است ؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود نا امیدی از دستاوردهای انقلاب را هم  غلط عنوان کرد و گفت:باید قدرت نفوذ انقلاب اسلامی را که مرهون رشادت های جریان انقلابی است دید،پیشرفت های گسترده امروز انقلاب اجازه مأیوس شدن را به ما نمی دهد؟
 
گودرزی با اشاره به دو نامه رهبری به جوانان غرب بیان داشت: مگر رهبری نامه ننوشتند به جوانان غرب؟ تبیین این نامه توسط چه کسی باید انجام شود؟جریان انقلابی در این زمینه وظیفه سنگین و مهمی دارد که تاکنون در آن ناموفق بوده است.
 
مسول سازمان بسیج دانشجویی کشوراظهار داشت:چالشها ی پیش روی انقلاب سه دسته اند؛ اول دشمنان انقلاب که مهم ترین آنها آمریکاست که از ۶۳ سال پیش یعنی  از مرداد ۳۲ تا امروز دست از دشمنی با ایران بر نمی دارد.چرا در اکثر سخنرانی ها رهبر از دشمنی آمریکا می گویند، عده ای چون سریع القلم هنوز هم دشمنی آمریکا را توهم می نامند، جنایات متعدد از غارت نفت تا تشکیل ساواک تا تحریم های گسترده و زدن هواپیمای مسافربری اگر دشمنی نیست پس چیست؟


گودرزی یادآور شد: چالش دوم وجود یک جریان غیر انقلابی از اول انقلاب تا امروز است که حاکمیت دینی را بر نمی تابد ،مرور تاریخ انقلاب نشان می دهد که چه گروه وجریانی سخنان امام را تبعیت نکرده و نمی کنند؟

وی جریان غیر انقلابی را به سه دسته تقسیم کرد و افزود: جریان غیر انقلابی در سه دسته جاسوس، منافق و کسانی که مبنای آنها غربی است و هر چه که با مبنای تفکر غربی آنها همراه نباشد آن را قبول ندارند تقسیم می شود.

گودرزی با بیان اینکه از نگاه غربی تأمین امنیت و تولید رفاه مهم ترین کار دولت ها است و در اینصورت حکومت دیگر نقش هدایتی ندارد، گفت:امام حسین (ع) قیام کرد تا تشکیل حکومت اسلامی دهد نه اینکه مادی گرایی و فساد را ترویج دهد و ما هم حکومت را تشکیل می دهیم تا به کمک تک تک جوان ها یاری گر اسلام باشیم  و بستر رشد معنوی را فراهم کنیم.

وی افزود: ما دانشگاه درست نکرده ایم تا جوانهایمان را به جهنم رهنمون کنیم.ما حکومت تشکیل دادیم تا کسی شرمنده زن و بچه خودش نباشد،ما قیام کردیم تا با اصول آرمانی یک جامعه نمونه بسازیم، اما جریان غیر انقلابی نگذاشت و مرتب کارشکنی کرد.
 
داوود گودرزی اضافه کرد: کسانی که برای رأی آوردن شعار میدهند نگاهی هم به عملکرد خود بکنند، دولت های قبلی با همه امکانات برای فرهنگ و اقتصاد چه کردند ؟همه باید پاسخ دهند از نظر ما فرقی نمی کند همه باید پاسخگو باشند،در یکی از دولت های گذشته، اصولی که در برنامه پنجم توسعه مبنا قرار گرفت از تفکرات جریان غبر انقلابی بود.

گودرزی در پایان تاکید کرد: بسیج دانشجویی بزرگترین جریان انقلابی است و باید با شناخت دقیق صحنه و مطالبه گری هوشمندانه به معرفی مسئولی که در وظایف خود کوتاهی کرده است بپردازد.

ارسال نظرات