برنامه علمی-تفریحی " آسمان نمای دیجیتال "، از سوی سازمان رفاهی- تفریحی شهرداری با همکاری انجمن نجوم سپهر شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۹۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل سازمان رفاهی – تفریحی شهرداری شهرکرد، از برپایی برنامه ی علمی- فرهنگی ((آسمان نمای دیجیتال))،در پارک ملت شهرکرد خبرداد.

به گفته محمدرضا امیدی، در راستای توسعه و ترویج باستانی ستاره شناسی و نجوم در میان شهروندان محترم و همچنین باتوجه به قرارگرفتن در ایام تعطیلات تابستانی و تدوین برنامه های منسجم به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، سازمان رفاهی-تفریحی شهرداری شهرکرد با همکاری انجمن ترویج نجوم سپهر این شهر، اقدام به برپایی برنامه ی علمی- فرهنگی ((آسمان نمای دیجیتال))، کرده است.

وی افزود: در این برنامه که رصد آسمان با تلسکوپ های پیشرفته است، قرار است اجرام آسمانی، سیارات و دیگر صور نجومی به صورت سه بعدی نمایش داده شوند.

امیدی اضافه کرد: همچنین قرار است در این برنامه، صورفلکی به همراه تصاویر اساطیری آن نیز برای عموم شهروندان علاقمند به بحث نجوم وستاره شناسی، به نمایش درآیند.

گفتنی است: در این برنامه که در روزهای پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم مردادماه 95 در مکان پارک ملت از ساعت 16 تا 23 برگزار می گردد، کارشناسان مجرب علم نجوم و اخترشناسی در سانس های 30 دقیقه ای به آموزش نکات وتوضیحاتی درمورد این علم باستانی برای حاضران خواهندپرداخت.

ارسال نظرات