مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ از آغاز اردوهای تابستانی در شهرهای تهران و رامسر در قالب طرح یاران ولایت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۲۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ یوسفعلی مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج تهران بزرگ هدف ازبرگزاری دوره آموزشی تربیتی طرح یاوران ولایت را تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان و ایجاد پویایی و تحول در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی دانست و گفت : هدف از برگزاری این اردوها آموزش فرماندهان و اعضا شورای واحدها و تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان و ایجاد پویایی و تحول در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی با در نظر گرفتن راهبرد تربیت دانش آموز و در جهت تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی و تحقق جامعه اسلامی است.

وی افزود: این دوره در ابعاد معرفت دینی ، قوت اسلامی، بصیرت سیاسی، معرفتی و ورزشی تعریف شده و به مورد اجرا گذاشته می شود.

مرادی خاطرنشان کرد: در این دوره دانش آموزان دختر وپسر متوسطه دوم پایه تحصیلی دوم دبیرستان سال تحصیلی 95-94 و دانش آموزان پایه نهم سال تحصیلی 95-94 که مهرماه 95 پایه اول متوسطه دوره دوم حضور دارند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ تصریح کرد: این اردوها در دو مکان مجزا در تهران ، ادوگاه شهید چمران (ویژه اعضای و در رامسر در اردوگاه شهید رجایی (ویژه فرماندهان واحد) برگزار می شود.


ارسال نظرات