فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل عنوان کرد: اردهای راهیان نور ثمرات بیشماری از قبیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بردارد.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۲۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
به گزارش  خبرگزاری بسیج  سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در جلسه ی راهیان نور که در محل فرمانداری زابل برگزار شد گفت: اردوهای راهیان نور در سال جاری، در حوزه های مقاومت محلات و اقشار در ۲ مرحله اعزام که در هر مرحله ۹۰ نفر به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل افزود: در مرحله ی نخست بسیجیان به مناطق عملیاتی غرب و در مرحله ی دوم به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.
وی تصریح کرد: مهمترین برنامه فرهنگی که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند اردوی راهیان نور است چرا که ثمرات بسیا ی با خود به همراه دارد چرا که جوانان بیشترین اقشار اعزامی در این راستا را تشکیل می دهند.
ثمره حسینی با بیان اینکه، افراد اعزامی به اردوهای راهیان نور سفیران و نمایندگان شهرستان به شمار می روند ادامه داد: تقویت روحیه ی اعتقادی و باورهای دینی از دیگر ثمرات اردوهای راهیان نور به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: هزینه ی اعزام هر نفر در اردوهای راهیان نور مبلغ ۲۵۰ هزار تومان می باشد.
اردوهای راهیان نور بر روح و روان افراد تاثیر به سزایی دارد
فرماندار ویژه ی شهرستان زابل اظهار داشت: راهیان نور اثرات مثمر ثمری به ویژه بر قشر جوان دارد که در این راستا وظیفه همگان ترویج روحیه ی فرهنگ، ایثار، شهادت و رشادت های هشت سال دفاع مقدس می باشد.
هوشنگ ناظری ادامه داد: با گذشت زمان، ارزش های ایثارگری و از خودگذشتگی کمرنگ شده که در این راستا با توجه به مقدس بودن مناطق جنگی، حضور افراد در مناطق جنگی و عملیاتی تاثیر به سزایی در روح و روان افراد دارد.
وی با عنوان اینکه، ماهیت و هویت ما نشات گرفته از ارزش ها و حفظ ارزش ها می باشد ابراز داشت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن شرایطی است که هر فرد باید آن را در خود داشته و نسبت به آن حساس تا ارزش ها کمرنگ نشود.
ناظری ابراز داشت: باید به ارزش های دفاع مقدس بها داده شود که در این راستا با بها دادن به اردوهای راهیان نور به ارزش ها دست یافت.
وی در پایان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و دولتی شهرستان زابل باید در اعزام راهیان نور مشارکت گسترده داشته باشند.
ارسال نظرات