جهانبخش سلطانی در گفتگو با «بسیج»:

متولیان امر، حساب شده بستر فراموشی حماسه و دلیرمردی ها را فراهم می کنند

با این اقدامات مسئولان، کم کم حماسه و دلیر مردی جوانان کشورمان به فراموشی سپرده می شود و در واقع متولیان فرهنگی به عمد این بستر را فراهم می کنند اینها ریشه دارد و حساب شده است، اینطور نیست که ما صبح از خواب بیدار شویم و بگویند ادبیات دفاع و مقاومت تمام شد، کم کم این مسیر را به وجود می آورند.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۳۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
جهانبخش سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از کمرنگ شدن تولید و حمایت از سینمای دفاع مقدس در سال های اخیر گفت: مسئولان می گویند بودجه نداریم ولی در واقع نمی خواهند کاری انجام دهند.

وی افزود: تهیه کنندگانی هستند که درباره هر مضمونی از جمله خانواده و کودک و کمدی و ژانرهای مختلف حاضرند فیلم بسازند غیر از مضامین دفاع مقدس، وقتی صحبت از ادبیات مقاومت و دفاع مقدس می شود همه فرار می کنند.

سلطانی ادامه داد: خیلی از هنرمندان و بچه های سینمایی دفاع مقدس در حال حاضر بیکار هستند، هنرمندان تمایل دارند در این حوزه ها کار کنند ولی تهیه کنندگان استقبال نمی کنند علنا این را نمی گویند ولی شانه خالی می کنند و رو بر می گردانند.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: با اینکه ایستاده در غبار خیلی جواب داد و فروش خوبی هم داشت ولی نمی دانم چرا مسئولان اهمیت نمی دهند، صدا و سیما در این زمینه کاری نمی کند صدا و سیما از آرشیو خیلی از فیلم های بیهوده را پخش می کند ولی از دفاع مقدس پخش نمی کند.

سلطانی اظهار داشت: نمی دانم دلیل این عدم حمایت مسئولان چیست، همه ارگان هایی که می خواهند بودجه دهند و کسانی که می خواهند اسپانسر شوند مستقیم اعلام نمی کننند اما اهمیت به چنین موضوعاتی نمی دهند و آنقدر سنگ اندازی می کنند که ما پشیمان می شویم.

بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: با این اقدامات مسئولان، کم کم حماسه و دلیر مردی جوانان کشورمان به فراموشی سپرده می شود و در واقع متولیان فرهنگی به عمد این بستر را فراهم می کنند اینها ریشه دارد و حساب شده است، اینطور نیست که ما صبح از خواب بیدار شویم و بگویند ادبیات دفاع و مقاومت تمام شد، کم کم این مسیر را به وجود می آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار