فرمانده سپاه سیستان وبلوچستان مطرح کرد

بیش از 60 پزشک مشغول خدمت رسانی جهادگونه در قصرقند

در سی ویکمین بیمارستان صحرایی جنوب شرق کشور 66 نفر پزشک عمومی، متخصص ودندانپزشک با کادر بهداشت و درمان و پشتیبانی ،خدمات درمانی رایگان به بیماران نیازمند ارائه می کنند.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۶۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان،فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: با توجه به وجود ریزگردها در منطقه سیستان هم زمان با افتتاح بیمارستان صحرایی قصرقند 7 اکیپ سیار توسط سپاه استان با مجموع 35 پزشک فعالیت خود را در این منطقه نیز آغاز کردند.
 
سردار سرتیپ دوم پاسدارحسین معروفی اظهار داشت: سی و یکمین بیمارستان صحرایی شهید  "دکتر احمد آتش دست"به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم محروم از روز گذشته در شهرستان قصرقند آغاز به کار کرد.
وی افزود: در این بیمارستان به مدت 5 روز با کادر پزشکی 66 نفر شامل پزشک عمومی، متخصص ودندانپزشک با کادر بهداشت و درمان و پشتیبانی خدمات درمانی رایگان به بیماران نیازمند ارائه می کنند.
سردار معروفی بیان کرد: بیشترین پزشکان این بیمارستان صحرایی از استانهای تهران، کرمانشاه و یزد بودند که خدمت به محرومین را در اوج تابستان انتخاب کردند.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد:  با توجه به وجود ریزگردها در منطقه سیستان هم زمان با افتتاح بیمارستان صحرایی قصرقند 7 اکیپ سیار توسط سپاه استان با مجموع 35 پزشک فعالیت خود را در این منطقه نیز آغاز کردند.
ارسال نظرات