نماز جمعه بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهترین راه ترد یهود و مبارزه با میکردن دین، معاد، نبوت و... شکل گیری اجتماع بهم پیوسته نماز جمعه است
کد خبر: ۸۷۱۸۱۲۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهرکرد در مراسم نماز وحدت که به مناسبت سالگرد ۵ مرداد ماه برگزار شد اظهار کرد: ۵ مرداد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بسیار ویژه و ارزشمند است که می‌توان به برپایی نخستین نماز جمعه کشور اشاره کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام خاطرنشان کرد: در این روز یکی از احکام نورانی و اثرگذار و جامعه ساز اسلام حیات مجدد پیدا کرد که باید شکر گذار این نعمت الهی بود.

وی با بیان اینکه حکم نورانی اسلام در ۵ مرداد به معنای واقعی زنده شد گفت: نماز جمعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که خداوند سوره‌ای خاص را به آن اختصاص داده است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: بهترین راه ترد یهود و مبارزه با میکردن دین، معاد، نبوت و... شکل گیری اجتماع بهم پیوسته نماز جمعه است.

نکونام افزود: تنها راه آنکه ذکر خدا را در جهان بال بریم و بتوانیم با دشمن مقابله کنیم حضور در نماز جمعه است.

وی با بیان اینکه امام جمعه تکلیف سنگینی بر عهده دارد عنوان کرد: یک امام جمعه باید غذای فکری یک هفته افراد جامعه را تامین کند و جامعه را از مسائل روز باخبر سازد.

ارسال نظرات