با پایان هفته پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای از پهلوانان و مروجان اخلاق ورزشی فریدونکنار تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۷۱۸۱۳۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه فریدونکنار، با اتمام هفته پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای از پهلوانان و مروجان اخلاق اسلامی ورزشی فریدونکنار در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهرستان از سوی بسیج ورزشکاران و سپاه ناحیه این شهرستان تجلیل شد.

در این مراسم از پهلوان مهدی شفیعیان عضو تیم ملی کشتی پیشکسوتان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در لهستان، فرج مهدی‌دخت مروج اخلاق ورزشی و ابوالقاسم فرجی مشاور اداره ورزش و کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم که با حضورخیرالله باقرزاده فرمانده سپاه فریدونکنار، سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، کاظم رنجبر سرپرست اداره ورزش و جوانان، مرتضی اسدپور مدیر کانون بسیج ورزشکاران و اعضای شورای قشر بسیج ورزشکاران فریدونکنار حضور داشتند در خصوص برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار فریدونکنار و نخستین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار استان مازندران در این شهرستان بحث و بررسی صورت گرفت.
پایان این مراسم از سوی حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس کنگره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران خیرالله باقرزاده به سمت رئیس، کاظم رنجبر جانشین و مرتضی اسدپور دبیر کمیته برگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار استان مازندران اعطا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها