واکنش نماینده مردم پاوه به اظهارات وزیر ارشاد در گفتگو با «بسیج»:

اصلاح قانون ممنوعیت ماهواره روا نیست

منتخب مردم در مجلس دهم گفت: این صحبت های وزیر ارشاد روا نیست، اگر قرار باشد کالاهای فرهنگی در ماهواره تبلیغ شوند این خود تبلیغ استفاده از ماهواره است که آسیب زننده خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۱۸۱۴۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از اظهارات وزیر ارشاد مبنی بر اصلاح قانون ممنوعیت ماهواره گفت: این صحبت های وزیر ارشاد روا نیست، اگر قرار باشد کالاهای فرهنگی در ماهواره تبلیغ شوند این خود تبلیغ استفاده از ماهواره است که آسیب زننده خواهد بود.

نماینده مردم پاوه در مجلس افزود: در حال حاضر حتی در روستاها نیز اکثریت مردم ماهواره دارند وبدون اینکه آموزشی در این خصوص داده شود مردم از آن استفاده می کنند و با آسیب های ماهواره آشنایی کامل ندارند. ماهواره تاثیر صد در صدی در جامعه ما داشته و با هدف گرفتن بنیان خانواده طلاق را افزایش داده است.

منتخب مردم در مجلس دهم اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر به جای اینکه از ماهواره استفاده علمی شود شبکه های آسیب زننده آن در دسترس عموم قرار دارد و همین مسئله آمار بی بند و باری و ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی را افزایش داده و با تغییر سبک زندگی افراد در جامعه طلاق افزایش یافته که این آسیب ها اکثرا جبران ناپذیر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار