عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سفر به چهارمحال و بختیاری از پروژه در حال ساخت کنار گذر شرق و شمال شهرکرد بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۱۸۱۸۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار، وزیر راه و شهرسازی ضمن اطلاع از جزئیات فنی این طرح بزرگ عمرانی، روند پیشرفت فیزکی کنارگذر شرق و شمال شهرکرد را مطلوب ارزیابی کرد.

نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در این بازدید اظهار داشت: کاهش بار ترافیکی معابر شرق و غرب شهرکرد، تأمین امنیت شهروندان و خودروها، روان‌سازی ترافیک در عبور و مرور را از جمله اهداف مهم این کنار گذر است.

وی کل اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را 300 میلیارد ریال دانست و گفت: برای ساخت فاز نخست این محور به طول 9 کیلومتر حدود 140 میلیارد ریال هزینه شده است.

غلامیان دهکردی اظهار کرد: با اجرای طرح کنارگذر شرق و شمال، میدان قمر بنی‌هاشم(ع) شهرکرد به جاده سامان متصل می‌شود.

شهردار شهرکرد افزود: کنارگذر شرق و شمال شهرکرد هم‌اکنون در دو باند و با عرض 12 متر توسط شهرداری شهرکرد و با مشارکت اداره‌کل راه و شهرسازی استان در حال اجراست.

غلامیان دهکردی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که تردد وسائل نقلیه سبک و سنگین در آینده از این محور به سمت سامان، نجف‌آباد و غرب کشور انجام می‌شود، زیرساختها و تأسیسات شهری مرکز استان حفظ می‌شود و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

وی افزود: کنارگذر شرق و شمال دارای نقش کلیدی در کاهش ترافیک ورودی و خروجی مرکز استان است و در تسهیل عبور در مسیر ترانزیت مرکز به جنوب کشور نقش مهمی دارد.

در بازدید وزیر راه و راه شهرسازی از این پروژه، استاندار، شهردار شهرکرد، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان عالی استانی نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات