خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد:

باند زر، زور و تزویر همواره جریان نفاق را حمایت می کنند

امام جمعه گیلانغرب گفت: امروزه عده ای منافق و دو رو در بدنه نظام و دولت نفوذ کرده اند تا مردم را از نظام دلسرد و بدبین نمایند.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۳۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب؛ در آیین گرامیداشت سالروز غرور آفرین  عملیات مرصاد که در حسینیه سپاه برگزار شد حجت الاسلام  و المسلمین محمد طه مهری  ضمن تبریک سالروز این عملیات بزرگ و افتخار امیز اظهار داشت: 5 مرداد تبلور حماسه ای دیگر در دل روزهای مالامال از غیرت و شهامت دفاع مقدس است و اين‌روزها سالروز ثبت يك نام بزرگ در ادبيات انقلاب و دفاع مقدس بنام  عملیات استراتژیک و غرور افرین مرصاد بود .
 

  وی در ادامه ضمن اشاره به خصایص منافقین  و ماهیت فریبکارانه و تروریستی انها تصریح نمود:جریان نفاق از زمان تشکیل دولت پیغمبراکرم .ص. در سالروز اجتماعی مسلمین بوده وتا ظهور حضرت حجت (عج)ادامه دارد واصولا مشکل اصلی امام زمان (عج) با منافقین وپدیده ی پیچیده ی نفاق است.

 

امام جمعه ی شهرستان گیلانغرب افزود:کافر کافر است ومشخصه، ولی منافقین در لباس انقلاب واسلام وارد می شود و  تیشه به ریشه ی نظام ،انقلاب ،اصول وارزشها ،و آرمانها می زند،نفاق یک جریانی است بمانند ویروسی و سال به سال به روز می شود وتجدید حیات می کند به شکل تازه ای وارد می شود وهمیشه همراه بازار سیاست است.

 

وی در خصوص اضلاع  مکملی که مقوله نفاق را مدیریت میکنند ابراز داشت::سه قشر همیشه منافق ونفاق را کمک می کنند٬باند زور٬ باند زر وباند تزویر این سه جریان به همدیگر نیاز دارند ومدیریت می شوند.

امام جمعه گیلان غرب گفت: نباید ما امروز چنین تصور کنیم که جریان نفاق و وجود منافقین در جامعه با مرگ  رجوی ملعون و امثال اون از بین رفته است ، خیر چنین نیست چرا که نفاق همیشه در لایه های فکری و سیاسی و اجتماعی خزیده  و از شاخصه های اون پنهان کاری و دورویی است و اصولا به لحاظ دورویی منافقین و نفاق در مقابل ایمان هستند نه در مقابل اسلام .
 

وی یاد اور شد : منافقین همواره اساس و شالوده وجودی انها با دروغ و درویی سرشته شده است  و در این راستا شایعه و و شایعه سازی را مدار حرکت خود قرار میدهند و باید گفت منافقین در مرداب  فتنه شکل میگیرند .
 

 حجت الاسلام و المسلمین مهری  اذعان کرد: منافقین انسانهای ترسو اندو در شرایط سخت و تحت فشار به معامله روی می آورند ، دل در گرو ولایت ندارند و همواره همسفره و عقیده دشمنان  اسلام و انقلابند.
 

امام جمعه گیلانغرب گفت:امروز هم چهره های منافق و حرکاتی منافقانه در جامعه وجود دارند ، منافقین در ابراز کلام خود صراحت لهجه وصداقت کلام ندارند  و از این رو همواره خطر نفاق از کفر بیشتر و حادتر می باشد .

امام جمعه گیلانغرب خطر نفاق و دوروی را متذکر شد و  یاد اور شد: حقیقتا  "نفاق  آینده"  از کشور دیگری نمی آید  و لذا امروز ما باید با پایبندی به اصول اسلامی انقلاب و اسلام  مواظب باشیم در زمره منافقان قرار نگیریم.
 

وی تصریح کرد:منافق و منافقان نمرده اند  و باید گفت امروزه عده ای منافق  و دو رو در بدنه نظام  و دولت نفوذ کرده اند  تا مردم را از نظام دلسرد  و بدبین نمایند آنها قصد دارند مسئولان پاکدست و دلسوز  و خدمتگزاران صدیق را از دیدگان مردم بیندازند ، انها میخواهند مردم چنین برداشت کنند که هر کس در مسندی نشسته و در حال خدمت به مردم است  همه دزد و چپاولگر است.
 

  امام جمعه گیلانغرب ضمن اشاره به فساد اقتصادی  این موضوع را  مورد تاکید قرار دارد که مسئولان باید برای برخورد با گمان خام و توهم منافقین ، با این انگلها که بیت المال را به تاراج برده اند شدیدا و قاطعانه برخوردو اموال تاراج شده را از انها پس گرفت ، از پستها عزل کرد و به شدت مجازارت  کنند .

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب همچنین در سخنانی با تبیین این عملیات بزرگ گفت: عملیات غرورآفرین مرصاد حاصل ایمان، ایثار، اتحاد و ازخودگذشتگی جوانان این مرز و بوم بود که زبونی منافقان را بیش از همه چیز به دنیا نشان داد.

سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی با بیان اینکه توهم سران گروهک منافقان در فتح یک روزه تهران با شکست در عملیات مرصاد بر باد فنا رفت، افزود: ملت مسلمان ایران هیچ گاه جنایت های منافقان را از یاد نخواهند برد.

وی افزایش تقویت و تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شناسایی عناصر نفاق و ثبت ماندگار این حماسه در تاریخ پرافتخار جنگ تحمیلی و همچنین هلاکت بیش از 2 هزار و 500 تن از نیروهای منافقان را از مهم ترین دستاوردهای ارزشمند عملیات مرصاد عنوان کرد.

شهرستان گیلانغرب نیز در عملیات ظفرمند مرصاد 70 شهید و دهها جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی 750 شهید، دو هزار و 220 جانباز و 133 آزاده را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار