مدیر دفتر بسیج دانش آموزی سپاه سبزوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد
مدیر دفتر بسیج دانش آموزی سپاه سبزوار از برگزاری اردوهای طرح هجرت با ظرفیت 4 هزار و 600 نفر دانش آموز بسیجی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۷۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
سرهنگ دوم پاسدار علی پیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام خبر برگزاری اردوهای طرح هجرت اظهارداشت: اردوهای ده روزه طرح هجرت با هدف بهسازی مدارس در ۳۰ مدرسه سبزوار به اجرا در خواهد آمد.
 
وی با بیان اینکه مدارس دیگری نیز متقاضی بهره مندی از این طرح شده اند بیان داشت: به احتمال زیاد با شناسایی داوطلبین شرکت در اردو این مدارس نیز در طرح قرار گرفته و از خدمات بهره مند شوند.
 
پیری با اشاره به اینکه مهم ترین هدف اجرای این طرح پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در دوران تعطیلی است تاکید کرد: شرکت در این اردو ها علاوه بر پرکردن اوقات فراغت به خودسازی افراد کمک شایانی می کند.
 
مدیر دفتر بسیج دانش آموزی سپاه سبزوار شناسایی و استفاده از استعداد های دانش آموزان را از دیگر اهداف این طرح ها دانست و افزود: در اردوهای طرح هجرت در راستای بهسازی و زیباسازی مدارس از خلاقیت و هنر دانش آموزان استفاده خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد فرمایش رهبری باید در نظر همگان باشد تاکید کرد: برگزاری این اردوها سبب خواهد  شد تا در هزینه ها به مقدار قابل توجهی صرفه جویی مالی صورت گیرد.
 
پیری به تقویت روحیه انقلابی گری در دانش آموزان با اجرای این طرح اشاره کرد و تصریح کرد: تثبیت این روحیه درسنین نوجوانی افراد را برای صیانت از انقلاب در آینده آماده می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها