ظهر امروز در مراسمی از حجت الاسلام عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه توسط سپاه ناحیه این شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۹۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در ابتدای این مراسم طی سخنانی کوتاه اذعان کرد: خطبای جمعه فرهنگ علوی و حکومت ناب اسلام محمدی(ص) و مطالبات مردم و نظام و همچنین مواضع صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین می کنند.
 
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی افزود: به عنوان یک مجموعه انقلابی و مردمی تمام توان خود را در رسیدن به جایگاه اصلی نماز جمعه و جذب جوانان و نوجوانان به این پایگاه معنوی و سیاسی بسیج می کنیم.
 
در ادامه این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: جایگاه نماز جمعه سپری در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است و بصیرت افزایی در برابر آموزه های دینی و مطالبات صریح رهبر انقلاب اسلامی از این پایگاه مردمی صورت می گیرد.
 
حجت الاسلام ابوالفضل آرمان تاکید کرد: در نماز جمعه مواضع صریح و شفاف رهبری توسط خطبای جمعه بیان می شود و مردم با استمداد از این سخنان مسیر زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود را هموار می کنند.
 
امام جمعه تربت حیدریه در این مراسم اظهار داشت: از کسانیکه برای تقدیر و تجلیل از جایگاه نمازجمعه تلاش کردند سپاسگذارم و در طول یکسال امامت جمعه تربت حیدریه بارها تاکید کردم که اتاق فکر من در جایگاه نماز جمعه نیروهای مومن و مجموعه بسیج است.
 
حجت الاسلام عصمتی بیان داشت: آگاهی بخشی مردم در فتنه ها و شناساندن سران فتنه و جریان فتنه در پایگاههای نماز جمعه برای مردم صورت گرفت و اکنون هم باید همین گونه باشد، زیرا ائمه جمعه نباید از خود سخنی بگویند هر چه را که برای مردم بیان می کنند باید مواضع رهبری امت اسلامی باشد.
 
در این مراسم که با حضور مسئولین و شورای تامین شهرستان همراه بود، توسط فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه و ریاست دادگستری از امام جمعه تربت حیدریه تجلیل شد.
 
امام جمعه های تربت حیدریه به ترتیب؛ مرحوم آیت الله سید محمدباقر طباطبائی(اوایل انقلاب)، آیت اله محسنی گرکانی(مدت کوتاه اوایل انقلاب)، آیت الله معصومی(۲۰ سال)، حجت الاسلام شریعتی تبار(۱۳ سال)، حجت الاسلام عصمتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها