خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: هشت سال دفاع مقدس تجلی پیوند مردم با ولایت فقیه و نماد نصرت الهی برای مردم و شهدا و رزمندگانی بود که با اخلاص همه چیز خود را برای یاری دین خدا به صحنه آورده بودند.
کد خبر: ۸۷۱۸۳۱۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام حسین مهدوی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت عملیات آزادسازی مرصاد (پنجم مرداد سال 67)، افزود: پیوند با خدا و ولی خدا می تواند ما را به هدف مورد نظر برساند.
وی اظهار کرد: در جریان عملیات مرصاد، بصیرت و هوشیاری با ایثار و شهادت پیوند خورد و ایران اسلامی را در برابر رژیم بعثی عراق و منافقین کوردل سربلند و پیروز کرد.
وی بیان کرد: آرمان های شهدا و رزمندگان اسلام همان روحیه استکبارستیزی است و ما در برابر خون شهدا مدیون و مسوول هستیم.
وی بیان کرد: باید به دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به دیده عبرت نگاه کنیم و از آرمان های اسلامی و ارزش های دینی دفاع کنیم.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز در سخنانی گفت: رزمندگان اسلام با ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم بعثی عراق توانستند در دوران دفاع مقدس قدرت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کنند.
سرهنگ مجتبی کاکایی افزود: درعملیات مرصاد رزمندگان دلاور کشورمان در برابر منافقان کوردل صف آرایی کردند و آنان را به هلاکت رساندند و درسی عبرت آور به دشمنان آموختند.
وی تاکید کرد که باید با برگزاری هرچه با شکوه تر این آیین ها٬ راه و رسم زندگی و از خودگذشتگی٬ رشادت٬ شهادت و ایثار شهدا را به نسل های آینده کشورمان به درستی و به صورت تمام و کمال انتقال دهیم.
ارسال نظرات