خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین با بیان اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی مرصاد شکستی بزرگ برای دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: در این عملیات بر روی نقشه های شوم دشمنان و ابهت پوشالی آن ها خط بطلانی کشیده شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۳۲۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
سرهنگ مرادعلی حسنی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، با تبریک سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و تجلیل از رشادت های رزمندگان شهید و ایثارگر افزود: عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال 67 با تجاوز منافقان و حمایت های رژیم بعثی به کشورمان انجام شد که رشادت و ایثار فرزندان ایران اسلامی ، بدخواهان این نظام الهی را متحمل خسارت و شکست های سنگینی کرد.
وی اظهار کرد: در این عملیات یگان های سپاه و ارتش وارد عمل شدند و با جانفشانی های بسیار در عملیات غرور آفرین مرصاد، افتخاری بزرگ و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی رقم زدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین اضافه کرد که امروز نیز مهم ترین وظیفه ما ادامه راه شهدایی است که تا پای جان برای دفاع از این نظام مقدس و کیان اسلامی جنگیدند و حماسه آفرینی کردند.
سرهنگ حسنی افزود: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه منتقل شود و در پاسداشت ارزش های اسلامی و آرمان های والای شهدا و انقلاب اسلامی اهتمام بیشتری صورت گیرد.
ارسال نظرات