فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

دریافت تسهیلات از بروجرد و هزینه‌کرد آن در شهرهای دیگر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: برخی صاحبان واحدهای صنعتی این شهرستان تسهیلات دریافتی را در دیگر شهرهای کشور هزینه می‎کنند.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۰۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد پاپینژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: برخی خبرهای موثق حاکی از هزینه‌کرد تسهیلات دریافتی از سوی صاحبان صنایع این شهرستان در دیگر کارخانه درشهرهای دیگرکشور است.

وی با اشاره به انتخاب استان لرستان به عنوان یکی از سه استان پایلوت اجرای طرح اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: بیان اقدامات اقتصاد مقاومتی این استان از سوی مسؤولان ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: کارخانجات نساجی بروجرد با وجود توانمندی بالا اقدام به اخراج نیروهای خود کرده که وظیفه مسؤولان ارشد شهرستانی پیگیری این مسأله است.

پاپینژاد سپاه و بسیج را پیش قدم در اجرای فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: تاکنون طرحهای اقتصاد مقاومتی متعدد و مطلوبی در شهرستان بروجرد توسط ناحیه مقاومت این شهرستان اجرایی شده است.

وی یادآور شد: تاکنون واحدهای تولید مرغ، قارچ، عسل، ماهی و ... در شهرستان بروجرد توسط ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی راهاندازی شده است که هریک از این واحدها نقش کلیدی در راستای اجرای این طرح دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به معرفی 63 طرح عمرانی از سوی دستگاههای اجرایی این شهرستان خاطرنشان کرد: بسیاری از این طرحها در راستای اقتصاد مقاومتی نیست و معرفی آنها جفا به طرح اقتصاد مقاومتی است.

پاپینژاد تصریح کرد: همچنین برخی طرحهای عمرانی معرفی شده از سوی دستگاههای اجرایی این شهرستان جزو برنامه سالانه مدیران محسوب میشود و نمیتوان آنها در زمره طرحهای اقتصاد مقاومتی جای داد.

وی با اشاره به اینکه در فهرست پروژههای عمرانی معرفی شده شهرستان بروجرد نشانی از اقتصاد مقاومتی دیده نمیشود، اظهار کرد: مسؤولان ارشد شهرستانی باید اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان ازسوی دستگاههای اجرایی را بررسی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از بسیج به عنوان عضو موثر در اجرای برنامههای طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان یاد و خاطرنشان کرد: دعوت از این عضو موثر در همایشها و برنامههای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان ضروری است که متاسفانه تاکنون حرکت مثبتی از سوی مسؤولان شهرستانی در این راستا دیده نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار