دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و هیئت همراه از اردوگاه ها و زیارتگاه های استان کردستان بازدید و با شهدای مظلوم این استان عهد و میثاقی دوباره بستند.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۱۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سرداریعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و هیئت همراه از اردوگاه ها و زیارتگاه های استان کردستان بازدید و با شهدای مظلوم این استان عهد و میثاقی دوباره بستند.
سردار سلیمانی در حاشیه بازدید از اردوگاه های راهیان نور در گفتگو با خبرنگار کوله بار به حضور خودروهای شخصی در مناطق اشاره کرد و افزود: همین که می بینیم امسال حضور خودروهای شخصی و خانواده هایی که با هزینه های خودشان می آیند، بیشتر از سال قبل شده است که نشان دهنده افزایش رویکرد مردمی حضور در مناطق عملیاتی است و با همدلی، هماهنگی و هم افزایی بیشتر، رفته رفته به یک فرهنگ عمومی تبدیل می شود.
سلیمانی با تاکید بر نقش معنویت در پیروزی های رزمندگان اسلام خاطرنشان ساخت: در زمان جنگ همه دنیا دست به دست هم داده و توان خود را علیه ما به کار گرفته بودند اما علیرغم محدودیت ها، رزمندگان اسلام با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه بزرگوار بخصوص حضرت زهرا(س) و سیدالشهدا(ع) و وجود مقدس قمر بنی هاشم(ع) با تمام توان و تا آخرین نفس در این جنگ سخت ایستادگی کردند.
وی تاکید کرد:کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است که این خاموشی همچنان هم ادامه دارد و در این بین چندین سال است در کردستان اقدامات لازم در جهت برگزاری اردوهای راهیان نور و آماده کردن زائرسراها مهیا شده است.
 
ارسال نظرات