5 مرداد ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان مشگین‌شهر

پنج مرداد ماه سال 79 سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان مشگین‌شهر است که به مناسبت فرا رسیدن این ایام سخنرانی آن باز نشر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۳۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر، حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در جمع‌ پرشور و صمیمی‌ مردم‌ خونگرم‌ و ولایت‌‌مدار مشکین‌ شهر با اشاره‌ به‌ حقوق‌ متقابل‌ مردم‌ و مسؤولان‌، وظیفه‌ اصلی‌ دولت‌ و مسؤولان‌ کشور را رفع‌ کمبودها و حل‌ مشکلات‌ آنها و در اولویت‌ قرار دادن‌ طرح‌ بسیج‌ سازندگی‌ دانستند و تصریح‌ کردند: امروز پرداختن‌ به‌ اموری‌ غیر از مشکلات‌ مردم‌ و درگیر کردن‌ ذهن‌ دولتمردان‌ و مردم‌ با مسایل‌ غیرحقیقی‌ و جناحی‌، خیانت‌ به‌ نظام‌ اسلامی‌ و مردم‌ است‌.

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ با اشاره‌ به‌ تفاوت‌ اساسی‌ نظام‌ اسلامی‌ و رژیم‌ طاغوت‌ افزودند : بر خلاف‌ رژیم‌ طاغوت‌ که‌ در خدمت‌ منافع‌ بیگانگان‌ بود و ارتباطی‌ با مسایل‌ و مشکلات‌ مردم‌ بویژه‌ در مناطق‌ محروم‌ و دور دست‌ نداشت‌، هدف‌ نظام‌ اسلامی‌ و خدمتگزاران‌ آن‌ خدمت‌ به‌ مردم‌ و رفع‌ غبار محرومیت‌ و فقر از کشور است‌.

مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با تأکید بر این‌ که‌ تنها با همت‌ مسؤولان‌ برای‌ خدمت‌ به‌ مردم‌، مشکلات‌ حل‌ خواهد شد، خاطر نشان‌کردند: رضایت‌ خداوند و مایه‌ افتخار نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌، کار و تلاش‌ برای‌ مردم‌ است‌.

ایشان‌ با اشاره‌ به‌ این‌ که‌ برخی‌ افراد و جناحها با تزریق‌ مسایل‌ جناحی‌ و جنجالهای‌ دروغین‌ سعی‌ در جلوگیری‌ از برنامه‌ریزی‌ و فعالیت‌ دولت‌ برای‌ حل‌ مشکلات‌ دارند، تصریح‌ کردند: من‌ بارها به‌ دولت‌ و همچنین‌ مجلس‌ گفته‌ام‌ که‌ مسؤولیت‌ و اولویت‌ اول‌ شما رفع‌ مشکلات‌ اقتصادی‌ مردم‌ است‌ و آنهایی‌ که‌ این‌ واقعیت‌ روشن‌ را انکار می‌کنند، بیایند اینجا، و دیگر مناطق‌ محروم‌ تا باورشان‌ بشود که‌ اولویت‌ اصلی‌ این‌ کشور و مردم‌ چیست‌.

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ تأکید کردند: امروز جنجال‌سازی‌ از مسایل‌ کوچک‌ و باب‌ میل‌ سرویسهای‌ جاسوسی‌ آمریکا و اسرائیل‌ سخن‌ گفتن‌ و قلم‌ زدن‌ خیانت‌ به‌ کشور و مردم‌ است‌.

رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ با تأکید بر این‌ که‌ مشکلات‌ حقیقی‌ مردم‌ باید هدف‌ دولتمردان‌ باشد، به‌ طرح‌ جهاد سازندگی‌ و نیروی‌ مقاومت‌ بسیج‌ جهت‌ جذب‌ جوانان‌ به‌ منظور بسیج‌ سازندگی‌ اشاره‌ کردند و افزودند: باید به‌ جای‌ پرداختن‌ به‌ مسایل‌ غیرواقعی‌، اینگونه‌ کارها پیگیری‌ و اجرا شود.

ایشان‌ با اشاره‌ به‌ رابطه‌ مثال‌ زدنی‌ میان‌ مردم‌ و مسؤولان‌ در ایران‌ تصریح‌ کردند: من‌ نیز خدمتگزاری‌ کوچک‌ برای‌ مردم‌ هستم‌ و همواره‌ برای‌ حل‌ مشکلات‌ مردم‌ تلاش‌ خواهم‌ کرد و هیچگاه‌ از آنان‌ جدا نخواهم‌ شد.

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ با اشاره‌ به‌ تلاش‌ دشمنان‌ و عوامل‌ دل‌ سپرده‌ آنان‌ در داخل‌ برای‌ جلوگیری‌ از اصلاح‌ امور و سازندگی‌ در کشور، افزودند: امروز بزرگترین‌ وظیفه‌ دینی‌، اخلاقی‌ و ملی‌ قشرهای‌ مختلف‌ مردم‌ بویژه‌ جوانان‌، پشتیبانی‌ کامل‌ از نظام‌ اسلامی‌ و مسؤولان‌ این‌ نظام‌ است‌ تا آنان‌ به‌ توانند مشکلات‌ را حل‌ نمایند.

مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با تأکید بر این‌ که‌ استکبار جهانی‌ و در راس‌ آن‌ شیطان‌ بزرگ‌، آمریکا تلاش‌ دارد تا مانع‌ تحقق‌ وعده‌های‌ نظام‌ اسلامی‌ و الگو قرار گرفتن‌ این‌ نظام‌ شود، تصریح‌ کردند: امروز بیزاری‌ از آمریکای‌ غارتگر و اسرائیل‌ غاصب‌ از جمله‌ مسائلی‌ است‌ که‌ ملت‌ ایران‌ با تمام‌ وجود آن‌ را باور دارد.

ایشان‌ همچنین‌ در بخش‌ دیگری‌ از سخنان‌ خود از ایمان‌، ارادت‌ و علاقه‌ به‌ اهل‌ بیت‌‌(ع‌)، و روحیه‌ سلحشوری‌ و شجاعت‌ به‌ عنوان‌ سه‌ ویژگی‌ برجسته‌ مردم‌ مشکین‌ شهر یاد کردند و افزودند: تاریخ‌ سراسر پرافتخار این‌ منطقه‌ با چنین‌ امتیازات‌ ویژه‌ برای‌ تضمین‌ آینده‌ مردم‌ و جوانان‌ این‌ منطقه‌ تعیین‌کننده‌ است‌.

در این‌ دیدار پیش‌ از سخنان‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌، حجت‌الاسلام‌ محسن‌زاده‌ امام‌ جمعه‌ مشکین‌ شهر ضمن‌ خیر مقدم‌ به‌ حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌، گزارش‌ کوتاهی‌ از برخی‌ مشکلات‌ و نارساییهای‌ این‌ منطقه‌ ارائه‌ کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار