سردار استاد حسینی گفت: کوردلان مدعی هستند میگویند شهدای مدافع حرم برای پول به سوریه میروند در صورتی که هر کسی پا در این راه گذاشته است خودش عاشقانه وارد میدان شده است.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۵۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سردارعلی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز سه شنبه 5مرداد در همایش گرامیداشت شهید مدافع حرم مهدی عسگری و روز بسیج ورزشکاران اظهارداشت: ما هیچ کسی را به زور به سوریه نفرستاده ایم و هر کسی پا در این راه گذاشته است خودش عاشقانه وارد میدان شده است.

سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه شهدا رفتنشان عاشقانه بوده است افزود: امیدواریم راه این شهدا ادامه داشته باشد و اگر این شهدا نبودند امنیت و آسایش امروز بر کشور حاکم نبود.

وی با اشاره به اینکه کوردلان و افراد مزدور و بی‌ایمان مدعی هستند میگویند شهدای مدافع حرم برای پول به سوریه میروند خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت ما و جهان اسلام هوشیار هستند و چنین دروغ‌هایی خللی در عزم راسخ آنها برای دفاع از اسلام وارد نخواهد کرد و این افراد هیچ گاه، هیچ قدمی برای نطام و انقلاب برنداشته اند و تنها زبان اعتراض دارند .

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) ،با تبیین فرموده رهبری که مردم ایران تا ابد مدیون شهدا هستند گفت: روحیه پهلوانی شهدا ان شاءالله تا ابد در وجود همه ما زنده باشد.

وی در پایان در خصوص شهید مهدی عسگری افزود: او پهلوان بود و روحیه پهلوانی داشت، و آسایش نداشت برای آسایش شما و امیدواریم راه این شهدا پر رهرو باشد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید مهدی عسگری تجلیل به‌عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها