با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۵۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مسئول پیشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: استان چهارمحال و بختیاری در طول فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در ساخت درب حرم حضرت ابالفضل(علیه السلام) و خرید یک دستگاه نانوایی سیار به منظور خدمت‌رسانی به زائران حسینی سهیم و نقش آفرین بوده است.

حجت الاسلام‌ والمسلمین نکونام با تاکید بر این که امروز همگان باید در خدمت اماکن مقدسه عتبات عالیات باشند تصریح کرد: امید است بیش از پیش از ظرفیت‌ها و امکانات استان در جهت خدمت‌رسانی به اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) و کمک به امکان مقدسه عتبات عالیات که یک ضرورت است، استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای از مسلمانان متحجرِ منجمد و خرافاتی و اربابانشان که مجری نقشه‌های شیطانی استکبار هستند، دست به دست هم داده‌اند که این راه و چراغ را کم‌رهرو و کم‌سو کنند، اما وعده خداوند چیز دیگری است و این نور به ماندنی است و جهان‌گیر خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد دفاع، صیانت و تقویت اماکن مقدس را از وظایف امروز تمامی شیعیان دانست و گفت: اکنون ما دریک آزمون بزرگ قرار داریم و آن پرفروغ ، فروزنده و پر روهرو نگه داشتن این چراغ و راه به وسیله ما شیعیان است لذا لازم است در عرصه فکری و فرهنگی، همچنان تلاشگر باشیم و روز به روز بر شکوه این امکان مقدس بیفزاییم.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های چندین ساله آقای اردشیر ریاحی پور مسئول سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قدردانی و آقای سید جعفر موسوی به عنوان مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان معرفی شد.

ارسال نظرات