نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

قانون «من درآوردی»، عامل اصلی به وجود آمدن مدیران نجومی است

مسوولان وصیت نامه امام را بخوانند و عمل کنند چطور در قانون برای گرفتن یک میلیون تومان باید هزاران واسطه بگیرند ولی عده ای حقوق نجومی، یک شبه صدها پول وام کوخ نشینان را در قالب قانون من درآوردی در جیب خودشان گذاشتند.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۸۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

مهدی عیسی زاده نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: قانون من درآوردی، عامل اصلی دزدی توسط حقوق نجومی‎ها است. مسوولان وصیت نامه امام را بخوانند و عمل کنند. چطور در قانون برای گرفتن یک میلیون تومان باید هزاران واسطه بگیرند ولی عده ای حقوق نجومی، یک شبه صدها  پول وام کوخ نشینان را در قالب قانون من درآورده در جیب خودشان گذاشتند.

وی تصریح کرد: جوانان بسیاری برای وام سه میلیونی و ده میلیون تومانی ازدواج نتوانستند ضامنی را پیدا کنند ولی چگونه حقوق نجومی ها بدون ضامن ، معادل پول وام حداقل 200 زوج جوان را غارت کردند.

وی در پایان افزود:حمایت از حقوق نجومی‎ها هم نوعی ظلم در حق ملت محسوب می‎شود و مخالف با اهداف نهضت اسلامی و وصیت‌نامه امام راحل است. همه مردم ایران می‌خواهند بدانند چه برخوردی با متخلفان شده و حتی با مرور زمان هم آنها موضوع را فراموش نخواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار