سردار فتوحی در مراسم تقدیر از فعالین قرآنی:

دشمن به دنبال پیدا کردن رخنه است تا از آن رخنه نفوذ کند

به منظور تقدیر و تشکر از فعالین برنامه قرآنی میدان فرهنگ(نعل اسبی)؛حوزه مقاومت بسیج نصر از ناحیه روح الله یزد مراسمی به همین منظور برگزار نمود.
کد خبر: ۸۷۱۸۵۲۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در ابتدای جلسه فرمانده مقاومت بسیج نصر و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از برادرانی که در این برنامه ها فعالیت داشتند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه حجت الاسلام شاکری در خصوص اهمیت قرآن مطالبی عنوان کرد و گفت:در تاریخ آمده که یکی از نخست وزیران انگلیس قرآن را باز می نماید و به مترجم می گوید یک آیة قرآن را برایش ترجمه کنند. او 24 ساعت بر روی همین آیه فکر می کند بدون اینکه حتی غذا بخورد بعد از آن می گوید مادامی که قرآن بین مسلمانان است ما هیچ موقع نمی توانیم بر آنها غالب شویم و باید عمل به قرآن از مسلمانان گرفته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در ادامه اذعان کرد:قرآن شفا،رحمت و نور است.هر چه که به چشم ما نمی آید در قرآن است. قرآن بعد از فروپاشی رژیم پهلوی در ایران رشد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یک زمانی وقتی قاریان مصری می آمدند خیلی برایمان تازگی داشت حضرت آیت الله مظاهری نقل می کنند یک وقتی خادم مدرسه ای تعریف می کرد هنگامی که نیمة شب برای گرفتن وضو برای خواندن نماز شب بیدار شدم متوجه شدم که نوری از حجرة طلبه ای تا آسمان رفته است وقتی مراجعه کردم دیدم ایشان در حال خواندن قرآن است و این نور از قرآن ایشان است که به آسمان رفته است خُب این نور،نور ظاهری بوده که البته قرآن نور باطنی هم دارد که باعث جلای قلب و روح می شود.

شاکری گفت:جوان محکوم به اعدامی تعریف می کرده که وقتی در زندان بوده ترجمه قرآن را از اول تا آخر خوانده و متوجه اشتباهاتش می شده و گریه می کرده است که این موضوع نشانگر نور باطنی قرآن است.

بعد از سخنرانی شاکری "سردار فتوحی" فرماندهی سپاه الغدیر یزد نیز از زحمات برادران تقدیر و تشکر کرد و گفت:کسی جز خدا نمی تواند پاداش این تلاشهای شما را بدهد و بدانید که دشمن در کمین ماست و ما باید حواسمان جمع باشد تا خدای ناکرده کاری نکنیم که که دشمن سوء استفاده کند.

فتوحی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال پیدا کردن رخنه است تا از آن رخنه نفوذ کند.

در پایان هدایایی به همراه لوح یادبود به فعالین این برنامه اهدا گردید پخش کلیپ نیز از دیگر برنامه های مراسم بود.


ارسال نظرات